Pohled Nialla - den předem
Potom co Tea odešla tak jsem se šel kouknout na Thea jestli už je zabalený. Když jsem přišel tak jsem zjistil že vůbec ještě nezačal. Hromada oblečení byla na komodě.
,, Proč ještě nejsi nachystaný Theo?"
,, Já nechci odjet, vy šte moje rodina." Posmrkl
,, Theo zítra se už uvidíš s mámou a tátou a taky uvidíš svou malou sestřičku."
,, Já nemám jen sestru. Má přece dvě a bráchu."
,, Máš, ale další.Neznáš ji protože měla problémy, tak byla s mámou a tátou v nemocnici."
,, Dobže"
,, Tak pojď teďka ti zabalíme věci ať jsi na zítřek nachystaný"
Potom co jsem dobalil Thea tak se rozplakala dvojčata, Tea tady nebyla tak jsem jim udělal Sunar. Hnedka co to vypila tak zase šla spát. Začínal jsem mít strach o Teu, je totiž už přes dvě hodiny pryč s Daisy. Snažil jsem se jim dovolat, ale Tea má vypnutý mobil. Nikdy tohle nedělala , snad jsou v pohodě. Šel jsem spát kolem deváté a Tea pořád nebyla doma. Každou chvíli mě budili dvojčata takže jsem se moc nevyspal. Tea a ani Daisy ráno stále nebyly doma. Po snídani jsem šel říct Theovi, že ještě pojedeme za strejdou Harrym. Theo byl nadšený, že ho ještě uvidí. Šel jsem obléknout dvojčata. Vytáhli jsme kočár a všechny tři jsem usadil. Nemocnice kde leží Harry není daleko. Přišli do nemocnice. U vchodu jsem se srazil malém se sestrou.
,,Pane Horane, pan Styles leží na Jipce. Můžete za ním pouze s jedním dítětem."
,, Dobrá. A kde bych mohl nechat dvojčátka? Stejně spí. Nemohla by jste na ně dohlédnout?"
,,Ale jistě že. Zaparkujte je támhle a rozepněte jim bundu a ten fusak."
,, Jasně. " Thea jsem vyndal a šli jsme. Pak jsme potkali doktorku. Ta mi řekla, že pořád stejně a že ho budou probouzet až příští týden. Šli jsme za ním do pokoje . Chvíli jsem seděl u Harryho a najednou jsem si všiml že má na stole dopis. Když jsem ho otevřel tak jsem zjistil že je od Tei.Milý Harry a Nialle, takhle to opravdu dál nejde. Abych řekla pravdu já na to nemám. Harry ty se válíš v nemocnici s plícemi plných kouře za to Niall běhá kolem dvojčat sem a tam. Theo zítra odjíždí takže mě už u nás nic nedrží. My s Daisinkou odjíždíme na dobu neurčitou. Prosím vás, aby jste mi nevolali ani nepsali a už vůbec nehledali. Doma to na mě všechno padá.
Harry nezapomeň,že tě miluju. Budu zas ta nejšťastnější až se mi probudíš. Slibuji, že vrátím.
S láskou Tea..Ve zkratce píše,že jela pryč na nějakou dobu a že je na ní toho moc , tak odjela s Daisy pryč a že ji nemáme hledat ale že se jednou vrátí. Z očí mi vytriskly slzy.
,,Strejdo poč brečíš? Si přece chlap."
,, To jsem, ale i ti si musí pobrečet."Řekl jsem mu že Tea odjela na nějakou dobu pryč a že se s ním nemůže rozloučit. Theo začal potahovat a chtělo se mu brečet.
,,Neboj až k nám přijedeš na prázdniny tak ji uvidíš. "
Dojeli jsme domů za tři hodiny. Udělal jsem Jamie a Edwardovi Sunar. Potom co to vypili tak jsem je uspal a pak jsem šel dělat oběd mě a Theovi. Udělal jsem špagety. Když jsme se naobědvali tak jsem dal nádobí do myčky a šel jsem za Theem se koukat na televizi. Sotva jsem si sedl tak se rozezněl zvonek. Šel jsem otevřít aby se nevzbudili dvojčata. Za dveřmi stál můj bratr Greg.
,,Ahoj , už sis přijel pro Thea"
,, Ahoj,jo přijel, kdepak je?"
,, Je u televize a měl bych ti něco říct, včera Theo vůbec se nechtěl balit a říkal že jeho rodina jsem já a Tea."
,, Dík za upozornění"
,, Ahoj theo"
,, Ahoj strejdo" řekl Theo směrem k Gregovi
,, Jak ses měl tady?"
,, Skvěle, máma Tea mě má ráda. Akorát tady dneska není. Vy mě už rádi nemáte. Proto jste mě sem dali."
,, Theo my tě máme rádi pořád , ale vyskytli se problémy takže jsme museli jet s tvojí sestřičkou do nemocnice a dneska už pojedeš se mnou domů jo"
,, Dobře, ale bude se mi stýskat a strejdo pozdravuj maminku. Vyřiď jí, že jí zavolám."
,, Neboj Theo řeknu ji tak ahoj"
,, Ahoj stejdo."Názor? Baví tě to ještě? 🙁