Gemma

181 6 1
                                    

Během odpoledne jsme se s Daisinkou vydaly do centra města,kde jsme napsaly pohled a poslaly ho Theovi. Což mi připomíná, že bych mohla zavolat Anne. Musím si s ní promluvit o  Harrym a dvojčatech. Je toho dost co bych chtěla probrat s mámou.Mámu nemám takže je to dost blbý. Dneska by měl odjet Theo k Denise a sourozenci Stelle . Měla hned u narození problém se srdcem. Nechali si jí přes půl roku v nemocnici. Malá zabojovala,prý už se začala otáčet na bříško a zpátky. Brzy by mohla i sedět.
Teď aby se všechno vylepšilo i u nás. Harry se musí uzdravit. Potřebuju jeho stejně jako on mě.  Naši děti potřebují otce, který jim bude dávat lásku,bude se s němi smát. Lechtat je a trávit s nimi čas. Tohle ovšem po Harrym nemůžu chtít. Nejsou to jeho děti. Jsou Nialla.
A co on? Může mi je po tomhle sebrat?
Jsou malý a nechala jsem je samotné. Tohle jsem si přece jednou slíbila.
Z obav mě vytáhl až táta co přišel po směně domů.
,, Drahoušku? Jste ještě tady?"
,,Jo,jsme. Zítra asi pojedeme pryč."
,,Tak brzo?'' posmutněl
,, Musíme za Niallem a dvojčatama. Není zvyklý na tak malé děti. Navíc jsou na něj dvě."
,,Pokud chceš, můžu tě hodit. Dneska večer ať nemusíte vlakem."
,, Dobře,ale tak nás vhoď do Holmes Chapelu. Měla bych se ještě zastavit u Harryho maminky. "
,, Jasně.A kde vůbec bydlíte?"
,,My jsme se vrátili tam kde jsme byli s maminkou."
,,Do Birminghamu?"
,,Jo. Přesně tam. Je tam velká zahrada. Budeme muset udělat  nějakou tu přístavbu."
,, Máte dětí jako smetí a to je ti teprve osmnáct." Zasmál se táta
,,To máme. Harry říkal, že by také chtěl. Bojím se, že je nezvládneme."
,,Ale zvládnete. Teď máte doma mimina. Počkej tak sedm let a budete rádi zase za miminko. Stále si pamatuji, že jsi chtěla čtyři. Už teď máš tři a co kdyby to byly dvojčata?"
,,No tak to ne. S Harrym jsme ani nespali a ani to neplánuju. Zatím. Nechci doma další dvě kudrnaté ovce." Zasmála jsem se
,, Daisinko, pojď k dědovi!" Volal na malou můj táta.
,,Čočo?"
,,Co to říká?" Zeptal se táta
,, Že má plnou plínku."
,,Tak pojď dáme ti čistou. Mám jí i převléct?"
,,Jo,jestli jí uschlo to co včera polila."
,, Koupil jsem jí takovéhle tepláky s medvídkem Pú a bílé tričko s dlouhým rukávem. Můžu jí to dát?"
,,Jo jasně." Usmála jsem se na něj
Táta si uvědomil, že udělal chybu. Tak ať jí napraví a může se s námi zase vídat.
,,Koupil jsem i těm dvojčatům dvoje dupačky."
,,To budou mít Edward s Jamie velikou radost."
,,Vybrala jsi jim pěkná jména. Máma by na tebe byla pyšná Zlato. Stejně jako já. Stydím se sám za sebe. Nikdy jsem neměl právo vykašlat se na vlastní děti."
,, Já se nezlobím. Ona byla opravdu strašná. Neměla nás s Daisy ráda. Jsem ráda, že jsme se dostali na tábor a našli tam ty naše střeva. Daisy získala čtyři úžasné strejdy a tatínka. Já našla čtyři střelené kamarády a myslím, že i partnera, který mě bude milovat. Aspoň v to doufám."
,, Uvidíš, že bude všechno dobré. Tak já jí obleču a vyjedem jo?"
,,Jo. Ale asi už tu nemáme sedačku co?"
,,No asi ne. To bude problém."
,,Ale nebude. My jsme takhle bez sedačky procestovali celé pobřeží Anglie."
,,Jak?"
,,Rozloží se korbička,zachytne se o sedadlo před a zapoutá se přes a jí zavážeme do kočárku."
,,Tak fajn."
Táta jí oblékl a ona se pak chytila jeho velké ruce.
Všichni tři jsme nasedli do auta a vyjeli směr Holmes Chapelu. Do cíle jsme dorazili v devět večer. Ihned co jsme vystoupily a zazvonily.
,, Zlato, vím že to ten půl rok nespraví. Tady máte s Daisinkou nějaké peníze. Vemte si je. Použij je třeba na svatbu s Harrym. Budu rád aby jsi byla šťastná. Tak rád bych vás měl všechny tři pod jednou střechou. Ale plně vás chápu."
,, Děkuju tati. Pak se spolu domluvíme pokud by jsi chtěl Daisy vídat. Prvně se na tom domluvím s klukama. On je u nás  Lilo s Freddiem a oni budou s Daisinkou. Niall s dvojčatama. Já ještě letos dodělám zkoušky."
,, Však je to v pořádku. Tady máš moje číslo." Natáhl ke mě ruku
,,Tak děkuju tati. My jdeme. Tebe čeká dlouhá cesta. Daisinka půjde spát. Já taky. Bylo toho moc."
,, Chápu. Tak se mějte." Řekl táta a zmizel v zatáčce i s autem
Znovu jsem zmáčkla zvonek a netrpělivě jsem vyčkávala na to než se dveře rozlétly.
Ve dveřích stála Anne spolu se stejně vysokou holkou. Asi Gemma.
,, Můžeme dál?" Zeptala jsem se
,, Jasně pojďte. Niall strašně šílí. Měla by jsi mu zavolat."
,, Zavolám. Mužem tu dneska přespat Anne?"
,, Můžete. Jo Teo tohle je Gemma. Harryho starší sestra.Gemmo tohle je Tea a její roztomilá dcerka Daisy."
,, Těšíme." Řekla jsem s stiskla ruku
,, Také mě těší. Konečně jsem měla čest potkat tu která má ráda tu kudrnatou ovci." Zasmála se
,, No už to tak bude. Popovídáme si ráno jo? Na Daisy už je moc pozdě a já bych měla vyřídit Nialla."
,, Tady si půjč můj. Já jí uložím."
,, Děkuju."
Od Gemm jsem si vzala mobil a sedla si do obýváku.
Anne mě přišla obejmout a donesla čaj.



Část další bude zítra.Stou to nejsem moc spokojená...

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat