Theo mi napustil vanu. Freddie ohlídal Daisy a zavolal mi sem Louise.
,,Teo? Můžu dál?"
,,Jo, pojď." V tuhle chvíli jsem seděla ve vaně. Měla jsem na sobě pouze tričko. Teplá voda mi pomohla.
,, Freddie říkal, že už se jim chce ven. "
,, Vypadá to tak na zítřejší ráno. Zatím nic. To byli jen poslíčci."
,, Dobře, chceš teda s něčím pomoc?"
,, Dones mi prosím Nialovi tepláky a Harryho tričko. Nebude vadit, že nebudu mít šaty?"
,,Ne, buď v tom čem se cítíš přirozeně."
,, Díky. Půjdem teda ven stavět sněhuláka?"
,,Jo my půjdeme. Liam tu s tebou zůstane. Já je zvládnu. Neboj. Postačí mi když bys mi řekla,kde najdu oblečení."
,, Kombinézy jsou v autě. Myslím, že v tom Niallovým mustangu
,,Jo jasně. Prvně dám oblečení tobě pak budu řešit je."
,, Jak se vrátíte, tak se na večeříme?"
,,Jo. Chtěl bych udělat vánoční fotky u Storanových. Potom u stromečku. Šlo by to?"
,,Jo jasně. Co si mám obléct?"
,, Klidně se pak oblečeme do pyžamka. Ježíš promiň mluvím k tobě jak s Theem. " Zasmál se
,,V pohodě. Děckám dáme ty pyžamka s vánočním motivem a já si vezmu Harryho tričko a Niallovi tepláky."
,, Jasně. Na první fotce budeš ty v prostředku. Budeš mít vyhnuté tričko a Daisy s Theem na něm budou mít položenou ruku."
,,Jo jasně a další doufám uděláme i s vámi. Lilo Forever. Ha a už máte dítě!"
,,Teo já jdu. Nevím co by mi řekl Harry, že jsem s tebou v koupelně."
,, Nikam nechoď, nebo mi pošli Liama. Nechci tady být sama."
,,Jo, pošlu jeho. A vezme ti i oblečení."
,, Jasný. Myslím že budu dnes večer rodit."
,,Jo. To si myslím taky. Uvidíme jak ti bude. Kdyby si už cítila, že se něco děje řvi křič."
Oblékla jsem se a šla dolů spolu s Liamem. Oba dva jsme dolů začali nosit věci pro děti. Na chodbě jsme složili kočárek a vybalili sedačky. Už mě to naštěstí zase přešlo. Jelikož se blížil čas k hodině sedmé, začali jsme chystat s Liamem večeři. Bylo půl tak jsem houkla na Louise.
,, Děcka pojď už. Musíte se vykoupat a pověsit jmelí."
,,Joo, mami to můžu já?"
,, Můžeš."
Daisy i kluky jsme s Louisem vysvlékli ještě přede dveřmi. Měli všechno úplně od sněhu.
Každý z nás si vzal do péče jedno s dětí a šli je obléct.
Daisy jsme dali šatečky,Theovi a Freddiemu smoking. Kluci si jej také vzali. Já jsem měla povolené oblečení těch bláznů. Nakonec jsem si na sebe vzala jen prostě lehké šaty a udělala si drdol. Kluci se učesali sami a Liam dělal Daisy culíky. Jeden měla trošku níž,ale nevadí.
,,Tak rodino. Sešli jsme tu sice v slabém počtu,ale za pár dní nás tu bude jak psů. Já jakmile se sem vrátí kluci Harry a Niall já každopádně jedu. Musím jet za Cheryl. Od dob co jsem se zas začal bavit s vámi tak mi nechce půjčit Beara."
,, Jasně, však v pořádku." Usmála jsem se
,,Tak já to nachystám." Louis se zvedl jako první a šel vyndat upečeného krocana z trouby. Všem dal trochu a salát. "
Po večeři jsme šli ke stromečku kde nás Liam vyfotil . Prvně jen mě s Theem a Daisy,a pak jsme se vyfotili dohromady.
Samozřejmě neměli u toho chybět SMS.
Psal Niall, Harry,Zayn a dokonce táta.
Odepsala jsem prostě všem.
Přání jsme napsali i Anne.
,, Kluci já si jdu lehnout. "
,,Jen jdi. Já za chvíli přijdu. " Usmál se Liam když zrovna uklízel nádobí ze stolu.
Louis už byl s dětma v pokojíku.
Mě bylo celkem blbě a břicho mi zas šlo do křečí. Náhodou bylo výborné i to, že venku děsně foukalo a vypadl proud.
,,Liame? Můžeš zavolat záchranku?"
Křičela jsem
,, Už?" Křikl zpět
Chodbou se vinulo žluté světlo. No jasný. Máme svíčky.
,,Jsem tady. Buď v klidu. Hlavně dýchej."
,,Tak sakra! Rodím já nebo ty?"
Křičela jsem po něm.
Po chvíli to zase ustalo a vyčerpáním jsem lehla
,,Lidí já mám totálně mrtvej mobil." Přišel sem Loui
,, Kámo tady hlavně není signál. Ona by měla do špitálu."
Kluci se teda shodli že mě tam hodí. Venku samozřejmě bylo sněhu hromada. Nedalo se z něj vůbec vyjet. Jakmile jsme dojeli ke kraji sjezdu, přes silnici spadlý sloup.
Už je to tady zas. Tentokrát je to pravidelný po pěti minutách.
,, Musíme dom. Je to blíž. Jinak porodíme tady."
,,Ne tady ne."
,,Tak na to šlápni."
Rychlostí blesku jsme byli u nás.
Louis hnedka co odevřel vstupní dveře si zapálil svíčku. Nakonec mě teda řekl, že mám zůstat tady.
,, Liame, dělej. Dones mobil,vřelou vodu, spoustu ručníků, vaničku do ní napustime vodu dole."
,,Jo."
,,Strejdo? Poč tady tak poskakujete?"
,,Teta rodí. Pomůžeš nám?''
,,To je maminka. Už tady bude bráška?"
,,Za chvíli. Jdi do pokoje k dvojčatům a dones plenky a ty zavinovačky. Nejlíp i něco na oblečení."
,,Jo."
Poslouchala jsem jejich rozhovor a přitom jsem ucítila děsný tlak.
,, Liame! Kurna. Už !"
Řvala jsem
Slzy mi tekly protože to děsně bolelo.