Další den je tu a já se právě chystal s děckama ven. Máma v kuchyni krmila Thea a Daisy tvarohem s meruňkama.
Já se mezitím oblékl a poslal Tei fotku jak je Daisy s Theem v obýváku a sedí na proti sobě.
Tea na to hnedka reagovala a já nemohl bejt šťastnější.
Na nic jsem nečekal a vytočil její číslo.
N: Ahoj,tak co jak valčíte s Harrym? Nespala si s ním?
T: Ahoj, Harry ještě spí tak prosím tě nekřič. Šli jsme spát až ve tři protože jsme skládali Daisiničinu postýlku. A nespala jsem s ním.
N: Dobrá, hele my jedeme dnes na výlet s Theem a Daisy a mou mámou.
T: Kdo je Theo?
N: Jak jsem říkal,je to můj synovec. Jeho máma Denise je v nemocnici se Stellou a Gregem. Nastali nečekané komplikace, takže nevím jestli přijedu s Theem a nebo tu zůstaneme o týden déle.
T: To chápu rodina je na prvním místě.
N: Jako upřímně se mi moc nelíbí, že budeš další týden s tím dealerem, perverzákem a pedofilem v jednom.
T: Klid, on by mi neublížil. Jsme jen přátelé a tak to zůstane.
N: Díky jeho pařbám a pověstem jsem stratil hodně dobrého kamaráda.
T: Hele, chápu tvé obavy,ale tak mi snad důvěřuješ ne?
N: Důvěřuji, ale nechci aby jsi kvůli němu odešla ode mě
T: S Harrym jsme doopravdy jen přátelé. Nemám náladu na tvé žárlivé chování. Od rána se cítím jak přejetá parním válcem a ty mě ještě obvinuješ. Jdu si ještě lehnout a pozdravuj Dais. ČauAni jsem se nestihl rozloučit a ona to zavěsila. Žádnou vědu jsem z toho nedělal , večer jí zavolám a pokusím se s ní udobřit je tam s ní přece Harry, tak doufám že jí podrží. Popadl jsem kabelku od kočárku do které jsem naházel deku,mikinu, náhradní oblečení,dudlík a láhev s čajem. Po cestě se chci stavit do obchodu abych koupil ty plenky co pořád chybí. Na chodbě jsem rozložil kočárek, který se musel nakonec vyklepat, protože je Daisy čuně a všude jsou drobky od piškotů. Věci jsem měl připravené,takže jsem šel připravit sám sebe . Nahoře ve svém pokoji jsem otevřel okno , vystrčil ven ruku abych zjistil jaké je venku počasí. Ze svého kufru jsem vyndal košili s koňmi a vzal jsem si k tomu dlouhé rifle s dírami na kolenou. Oblékl jsem se a připravené věci pro Daisy jsem nesl v rukách dolů do kuchyně. Daisy jsem vzal od mami , vzal jsem ji do koupelny kde jsem jí vysvlékl špinavé oblečení, přebalil jsem jí a umyl jsem jí pusu od tvarohu. Dál jsem jí na sebe černé legíny a tričko s dlouhým rukávem , ofinku už měla delší tak jsem jí zachytil sponkou. My byli nachystáni. Dole jsem jí dal do kočárku,houkl jsem ještě na mámu že jsme během chvíle tady, že jdeme pro plenky. Máma mi byla vděčná protože i ona něco potřebovala. Naštěstí, že zrovna tyto pomůcky nepotřebuji.