Budu kanec i po 40

390 15 0
                                    

S Harrym jsme za dnešek stihli udělat pořádně jen ložnici. Tu malíř vymaloval jako první. Jen co jsme naházeli věci domů otáčeli jsme se zpátky do obchodu. Koupili jsme pračku a sušák na prádlo, kolíčky, prášek na praní, nějaké jídlo a nádobí.
Naštěstí jsme to zvládli v rekordním čase, takže jsem dala vyprat všechny povlečení. Když jsme s Harrym složili rám postele, což nám zabralo tak dvacet minut, jelikož je vážně šikovný. Opět jsme museli do obchodu, protože nebudeme mít pod čem spát. Koupili jsme rovnou peřiny i Daisy a ještě jedny navíc do pokoje pro hosty.
S Harrym jsme si na večeři objednali čínský nudle. Večer jsme si chtěli pustit film, samozřejmě bez to nebyl Harry kdyby nevybral horor.
,, Kdyby jsme byly teď na rande upřednostňoval bych pohádku bambi." Razesmál se Harry
,, Myslím si to , že kdyby byla Daisy starší tak by po tobě jela"
,, Mám ten pocit že budu kanec i po 40." V tom jsme se začali oba smát jak největší pitomci.
Vzala jsem do ruky mobil a vytočila jsem Niallovo číslo. S Harrym jsme se uvelebili do jedné postele, jelikož v obýváku nebyl gauč,pokoj pro hosty nebyl ještě zařízený tak se budeme muset uskromnit v manželské posteli .
Upřímně bych se radši válela s Niallem.
Mimo to jak začal Harry mluvit o Horanovic rozrůstající se rodině,napadl mě ten největší a nejšílenější nápad zároveň na celém světě. Niall mluvil o dětech že by další uvítal velice rád ale podle mě je na to příliš brzy , známe se pouhý týden a už spolu chodíme a vychováváme dítě.
N: Ahoj Teo
T: Ahoj Ní jak se s Daisy máte , a jak se má mamka
N: Daisy se má se mnou úžasně,dnes jsme byly s Theem a Gregem podívat se do zoo, Daisy se strašně líbily opice tak jsem jí jednu koupil. Hlavně nezačni šílet je plyšová. Máma Daisy přijala úžasně, dokonce jsem se i dozvěděl že moje snacha je právě v porodnici , narodilo se jí druhý dítě a je to holka.
T: Tak to gratuluji strýci a jak se jmenuje.
N: Jmenuje se Stella a je vážně krásná.
T:  Neříkej že ses nám znovu zamiloval.
N: Tak to úplně nezaručuju , taky bych chtěl další malou princeznu.
T: Dobře víš že Daisy je malá, začínám nad tím sice uvažovat ale ráda bych ještě rok počkala.
N: Však v klidu ani sem nepočítal že by jsi do toho šla za tak krátkou dobu.

Do pokoje vlétl Harry pouze v trenkách a zakřičel
,, Čau bro spím s tvou krásnou princeznou v jedné posteli."

N: Proboha hlavně jí neojeď , nebo na tebe vytáhnu šílenou historku ,že pašuješ v audině drogy.
T: To jako vážně asi bych se měla podívat do tvého kufru u auta.
H: Klidně se tam podívat můžeš ale já tam nic takového nemám. Pravdou je že jsem jednou měl v krabici měl vysypány práškový cukr a Niall z toho dělá vědu.
N: neodcházej od tématu, opovaž se na ní sáhnout nebo ti zlomím všechny končetiny, a tvoje třetí noha by šla první na řadu.

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat