Mluvil jsem s Teou asi přes hodinu a půl. U hovoru byla i Dais.
Výlet s děckama byl super. Dais si na mě hodně zvykla a jsem za to celkem rád.
Tea je teď s Harrym načež jsem pochopil,že se o ní bát nemusím.
Akorát mám strach o mámu, protože mi řekla, že je dlouhodobě nemocná.
,,Mami, já vím, že by jsi byla ráda kdybych pohlídal Thea,ale já potřebuju jet domů za Teou. Daisy se už stýská a celkem mě mrzí, že tu není s námi."
,, Já se pokusím vyšmátrat jeho pas,při nejhorším pojede s vámi.Neva?"
,,Ne, však já to chápu.Pokud by to šlo zařídit takhle,bylo by to fajn."
,,Jo určitě šlo, však už tebe byl Theo loni v Americe. To zvládnete."
,,To máš vlastně pravdu.A jak je na tom Denise?"
,, Stellu zachránili,ale zjistili, že má problémy se srdcem má slabý tep. V nemocnici budou ještě aspoň měsíc."
,, Hlavně že se to lepší." Usmál jsem se
,, Ráno jedu do nemocnice na vyšetření, hodíš mě tam?"
,, Jasně, že váháš. Doufám že už to bude jen dobré."
,,No tím bych si nebyla úplně jistá." Řekla máma potichu
,, Mami, pořád si mi,ale neřekla co ti je. Já bych to rád, věděl však víš, že mi můžeš věřit. Mám tě rád. Hodně." Řekl jsem skoro neslyšně.
,, Víš broučku, já měla zhoubný nádor v prsu. Teď docházím na chemoterapii a je to celý složitý."
,,To snad ne mami."
V tu chvíli mi bylo děsně. Doopravdy strašně. Osoba která mě vychovala, hrávala si se mnou, dotáhla se mnou můj sen tak jak jsem chtěl mi má tak rychle utéct ze života?
Proč je to tak nespravedlivé.
V očích se mi hromadilo spoustu slz a já byl celý vyklepaný.
,,To nemůže být pravda mami, vždyť je mi teprve třicet, mám malou dceru. Už tak nemá babičku z jedné strany, nemůžeš nás v tom tady nechat."
,, Broučku,psš podle doktora to vypadá na dobré cestě. To víš, že tady budu pro tebe i pro tvou sladkou Daisy."
Dnes jsem nechal spát děcka normálně u mě v pokoji a já šel spát k mámě do postele jak jsem to dělal když jsem byl ještě malý prcek.
Jak si o mě spousta lidí myslí a říkali to o celé skupině.. jste všichni přiteplení buzíci,nic jinýho. Banda spratků co se neumí chovat. Uráželo mě to, i ostatní. Pro nás pět byla vždy rodina na prvním místě,tak jako teď. Co bych dal za ten čas, který jsem mohl strávit s mámou když jsem jezdil po světě. K čemu mi to je? Jsem sice slavný ale nemám absolutně žádné soukromý.
Jen co otevřu Google vyskočí na mě ohromný titulek:
Niall Horan (26) prohlásil, že má roční dceru. Její jméno nebylo dosud zveřejněno,zůstejte s námi zjistíme vám víc.Harry Styles (26) a Teodora Sonnerová (17) byli spolu viděny v Birminghamu v obchodním domě. Podle našich zdrojů si zařizují bydlení. Našel Harry Styles tu pravou?
Náš život není jednoduchý,je příliš složitý.
Zdravím vás,co tohle čtěte.Budu ráda za komentář či hvězdičku!
Upřímně nemůžu uvěřit tomu, že je to dnes 10 let co vznikla skupina 1D.