Nemohl jsem přestat brečet protože mi bylo líto toho co jsem dopustil. Neměl jsem ho tam nechat jít. Po nějaké době jsem si šel zase lehnout na svoji postel, protože na mě padla únava.Probudili mě až pípající přístroje,které šly od Nialla. Najednou se objevili v pokoji doktoři a sestřičky. Myslel jsem si ,že se mu něco stalo a že už ho nikdy neuvidím. Doktoři mu něco píchli a pak šli za mnou.
,,Pane Stylesi, tohle je nemocnice,ne cirkus. Tu kanylu mít musíte. Tady také by jste měl být připojen. Monitorujeme vám dech. Nadýchal jste se silně kouře. Máte spálenou nohu a klesá vám saturace. Kouříte?"
,,Ne. Ale tlačí mě na hrudi."
,,Dáme vám kyslíkovou masku."
Kývl jsem jenom protože jsem začal děsně sípat.
Doktor mi nasadil kyslíkovou masku a chtěl odejít.
,, Mohl byste mi prosím posunout tu postel ke kamarádovi? Potřebuju ho. Je to můj nejlepší kamarád."
,,Pane Stylesi, tohle nedělá. Lůžko musí být přístupné ze všech tří stran."
,,Pane doktore, prosím. Já jeho potřebuju. Chci ho držet za ruku." Podíval jsem se s uslzenýma očima podíval na Nialla, který měl otevřený oči.
,,Pane doktore prosím. Pusťte ho sem." Ozval se Niall
,, Dobrá" Doktor odbrzdil mou postel a popojel s ní k němu. Hned co jsem stiskl jeho ruku sykl.
,, Promiň. Budu opatrný."
,,V pohodě. Jak se cítíš?" Zeptal se
,, Stojí to zaprd. Slyšíš jak chraptím. Co ty?"
,, Popáleniny na tej druhé ruce pálí jak prase,ale dá se to přežít. Jinak taky chraptím. Hele, ale zachránili jsme životy třem lidem."
,,To máš pravdu kámo. Volala mi Tea. Chtěl by jsi s ní mluvit?"
,, Chtěl, můžu prosím?''
,, Můžeš, proč bys nemohl. Za pár dní bude rodit a chce tě u toho."
,, Já myslel, že až v lednu."
,, Původně to mělo být až v únoru. Doktor uznal za vhodné, že porodí už ve 35. Týdnu. Jsou to cvalící."
,,Je vidět, že ti Tea prospívá. Jak to teda mezi sebou máte?"
,,Vzali jsme se před týdnem."
,, Miluješ jí? Odpověz mi na rovinu. Jsme dospělí,mlátit se přece nebudeme. Za prvé to není vhodné ani k jednomu stavu. Ty si vyndáš kanylu sundáš masku a udusíš se. A za druhé jsme kamarádi. Budeme si přeci pomáhat i tak." Pousmál se
,,To budeme dík. Miluju jí,ale znáš mě. Jsem pitomec a trvalo mi než jsem se vyjádřil."
,,Hele to se stává. Myslíš, že si budu moct dvojčata pochovat hned jak se narodí? Udělalo by mi to velikou radost."
,, Určitě jo,Tea proti určitě nebude."
,, Prý se bojí, abych jí je nesebral."
,,Jo to máš pravdu."
,, Nikdy. Maximálně je vezmu na pár dnů k babičce do Irska,ale to spíš,aby ona přijela sem. Bylo by to lepší. Přece jen mám na starosti čtyři děti."
,, Jasný. Hele ještě jedna blbá otázka.
Máme jim dát tvoje příjmení?"
,,Ne, Daisy má moje příjmení. To stačí."
,,Fajn. Takže to budou malý Stylesovi? Zní to děsně."
,, Lepší než aby se jmenovali po mě. Moje příjmení znamená sprosťárnu ve Švédsku. A jména?"
,, Edward po mě a Jamie po tobě."
,,To je úžasné! Chtěl jsem Jamie. Je to od vás pěkné."
To byla poslední věta, kterou stihl říct.
Všechno tu začalo pípat a já se začal extrémně dusit.
Měl jsem mžitky před očima a nemohl vůbec nic. Ihned jsem přiběhla sestřička, která volala kolem jdoucí mediky.
Vůbec jsem ničemu nerozuměl. Viděl jsem pobíhající doktory. Pak jsem nějak úplně přestal vnímat.
Probudil mě až vyděšený hlas nějaké dámy.
,, Harry,zlato probuď se." Mluvil hlas paní která mě držela za pravou ruku
Trochu jsem zachraptěl a chtěl otevřít oči. Totálně mě oslnilo příšerné světlo.
,,Mami?"
,, Harry klid,dýchej. Nialla odvezli na sál. Bude to v pořádku."
,,Co se mu stalo? My spolu normálně mluvili, smáli se a já se pak nemohl nadechnout. Nemohl jsem mu pomoci."
,, Zlato klid, nevím co mu budou dělat,ale nemohli ho nahodit. Přitížilo se mu."
,, Mami já ho potřebuju. Musím to říct Tee. Půjčíš mi mobil?"
,,Jo,ale řekni jí jen to, že máš Nialla. Domluvila jsem s doktorem, že můžete s
Niallem opustit Belgii 23.12,ale budete vrtulníkem převezeni do Fakultní nemocnice v Birminghamu. Ty si tam poležíš ještě čtrnáct dní a Niall možná o týden déle."
,,Mami,ale já slíbil Tee , že s ní budu u porodu."
,,Ty, když si přicházel na svět také tam nikdo nebyl koukej jak jsme to skvěle zvládli."
,,To zvládne. Tak zavolej Louimu,jestli by tam nemohl s němi být. Kde je vůbec Theo?"
,,Vzal si ho na chvíli Des.( Otec Harryho)"
,, Dobře. Mohla by jsi ode mě tátu pozdravit?"
,,Mohla. To víš, že jo. Počkám až co se dozvíme o Niallovi a pak budeme jednat. Tomu Louisovi zavoláš nebo to mám udělat já?"
,,Zavolej mu ty. Nechci aby něco vyčítal."
,,Tak jdu na to."
Máma mě pohladila a vyndala mobil.
Vytočila Louisovo číslo a dala to nahlas.
A: Ahoj Louisi
F: Babi to jsem já Freddie. Táta teď zatápí.
A: A dal by jsi mi ho?
F: Jo a proč neřekneš mě čo potřebuješ?
A: Potřebuju,aby jste s tatínkem byli na Vánoce s Teou a Daisy i s Theem. Harry a Niall jsou pořád v Belgii. Dal bys mi ho?
F: Jo promiň babi. Už jdu.
L: Ano teto?
A: Loui, mohl by jsi prosím tě zařídit to, aby jste byli u Storanových ( Styles+ Horan) na Vánoce?
L: Jo jasně. A co Harry? Dlouho se mi neozval
A: Harry je s Niallem v nemocnici. Oba mají otravu kouřem. Jsem tu s němi.
L: Můžu s ním mluvit?
A: Teď ne zlato. Před chvílí měl záchvat. Tak zítra.
L: Díky teto. My jdeme balit a jedem co nejdříve.