Pohled Nialla

276 7 0
                                    

Cestou z práce jsem se stavil do obchodního centra. V první řadě jsem navštívil drogerii kde jsem měl za úkol sehnat tampony,kartáčky na zuby pro Thea s Daisy - Ty jejich jaksi zůstali v Sunderlandu na táboře v chatě. Nový Nutrilon s číslem tři,dvoje balení plínek jedny čtyřky a druhý pětky,deset přesnídávek, vlhčený ubrousky, šampon na vlasy a děckou pastu.
Další obchod, který byl pocteň mou návštěvou byl svět dětí kde jsem se stavil pro předem objedné sedačky do auta a větší korbičku na kočárek.
Poslední obchod kam jsem zašel byli potraviny. Koupil jsem několik housek, salám, cereálie a kakao. Pak jsem se stavil ještě do oblečení,kde jsem vybral pro malou Stellu teplákovou soupravu s medvídkem Pú velikosti 68,aby to stihla vůbec unosit,Theovi jsem vzal také tu stejnou soupravu pak také pyžamo s autama,lehkou bundu, ponožky. Daisy jsem vzal také soupravu akorát s pohádkovou postavou Dory,pak pyžamo a čelenku do vlasů. Aby to Tee nebylo líto vzal jsem jí také pyžamo s motivem medvídka Pú. Konečně jsem přišel domů. Zavírám dveře od auta a jdu ke dveřím s plnou hromadou tašek v ruce.
Zazvonil jsem na zvonek, když ve dveřích stála Daisy.
,, Táta táta." Hned vykřikovala
,, Čau prcku,kde máš mamku?"
,,Tam" ukázala směrem vlevo a táhla mě tam za kraťasy.
,, Ahoj lásko" pozdravil jsem Teu stojící u linky
,, Ahoj, ráno Theo mluvil s mámou. "
,,A co? Dobrý?"
,,Jo a měl si pravdu. Nechápu jak si na to přišel, ale opravdu je to moje sestra."
,, To jsem rád, že jste se našly. Zabal děckám věci a nám také prosím tě."
,, Udělám to večer,jo? Kam vůbec pojedeme?"
,,Jo? Ráno budeme vyjíždět v sedm, Harry bude vyjíždět také v sedm a setkáme se v Londýnské nemocnici,Theo půjde  za mámou,ty promluvíš s sestrou a ukážeš jí Dais. My potom pojedeme  do Doveru a Harry si nechá děcka. "
,, Počkej,ale je to děsně na rychlo. Nemám ještě ani zařízenou školu."
,,S tím si nelam hlavu. Liam to zařídí." Usmál jsem se na ní
Opravdu to Liam zařídí,co by jsme bez něj dělali.
Tea uklidila v kuchyni, já v obýváku. Večer jsem vykoupal a oblékl dětcka pak jsem je uspal a bylo to. Nakonec jsem jim ještě s Teou zabalil věci a plácl sebou o postel vedle spící Tei.

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat