Pohled Harryho
Půjčil jsem si mobil od Tei a vydal jsem se nahorů.
Uklidil jsem koupelnu,tak jak Tea vyžadovala. Vypůjčil jsem si Louisův notebook,ke kterému vím,ale on neví že ho vím. Rozjezdu tam Google kde na mě vyskočilo několik titulků.Niall Horan (26) byl včera spatřen s mladou dívkou a dvěmi malými dětmi ve Starbucks. Pravděpodobně jim to spolu klape!
Harry Styles (26) je stále lamačem dívčích srdcí? Neustále se kolem jeho osoby motá brunetka spojována s Niallovou roční dcerou. Žijí snad v trojúhelníku?
Louis Tomlinson (✝️ 28), Daisy Horanová (1),Theo Horan (2) a Niall Horan (26)
Právě bojují o život v místní Londýnské nemocnici. Louis řidič auta podlehl na místě.To ne,to ne. Co si počne Freddie bez Louise? Když má tak debilní matku. Vystřelil jsem strašně rychle z pokoje. Okamžitě jsem šel dolů za Teodrorou.
,, Harry! Počkej!" Křikla na mě
,, Ještě něco mi chceš zničit?Stálo ti to za to? "
,, Vůbec ti nerozumím. Vysvětlíš mi to?",,No fajn, všechno bylo fajn než ses objevila ty s Daisy. Měl jsem se dobře,nic se nesralo tak jako teď. Niall měl s Louisem nehodu.." vypadlo ze mě jako kdyby to byla běžná věc
,,Jo, slyšíš dobře. Vybourali se a je to tvoje chyba! Já jdu pryč a než se vrátím ty tady nebudeš! "
Šel jsem se uklidnit ven, první věc která mě napadla kam můžu jít byl les. Šel jsem dlouhou dobu lesem, došel jsem k jezeru které bylo průzračné tak že bylo vidět na dno jezera. Kolem byly kameny a stromy. Bylo to tady nádherné, řekl bych že až kouzelné. Sedl jsem si na kámen a dlouhou dobu jsem přemýšlel co jsem udělal, a proč jsem to řekl. Když jsem na nic nemohl přijít tak jsem se rozhodl že půjdu na zpět,ale když jsem se otočil tak jsem nevěděl kudy mám jít, protože nevím odkud jsem přišel.
Opět jsem si sedl zpět a začal jsem brečet. Nebojím se k tomu přiznat,nejsem ten typ kluka co se vydává za drsňáka, taky mám city.
Jestli Louis umřel nezvládnu to. Všichni to musí přežít, Niall má konečně dítě a je doopravdy šťastný. Louis má jít za týden před komisí,aby mu dali povolení k starání se o Freddiho. Ten kluk ho potřebuje stejně jako já. Prakticky jsme spolu dospívali, jako ostatními. Sdíleli jsme spoustu zážitků,ale je jasný, že teď pokud umřel nikdy už mu neřeknu jak moc ho doopravdy miluju.
,, Harry, Harry ty jsi debil" řekl jsem sám sobě
Řekl jsem něco co jsem nikdy říct nechtěl a už je určitě pozdě na to abych to napravil.