Dárky mám na Vánoce nakoupené, bříško stále roste,ale už v noci nespím.
Všichni máme strach o Nialla, jelikož od něj nepřišel žádný dopis ani žádný telefony.
Theo je stále u nás, říká mi mami a já nevím co s tím.
Nechali jsme ho zatím přitom. Je malej a nemůže za to.
Klukům se stav s Niallem nelíbí, takže dneska Harry jel za Paulem. Byl to jejich tour manager.
Nechala jsem ho jít,dneska mi není nějak moc dobře,ale máme s děckama nazdobit stromeček a zavěsit punčochy.
Krb máme,ale netopíme v něm.
Nad ním visí naše rodinná fotografie. Na které jsem Já s Harrym a drží Daisy. Z druhé mé strany stojí Louis vedle Harryho hnedka Zayn a vzadu s Harryho máma s Gemmou. Úplně před námi leží Freddie s Theem.
Freddie a Theo rozmotávají světýlka, které donesla Anne. Ta momentálně vaří. Liam s Louisem jsou dole vedle koupelny a spravují pokoj pro jedno s dvojčat.
,, Teo zlato můžeš sem?" Volala na mě Anne
,,Co se děje?"
,, Harry říkal, že si chceš nechat jen jedno dítě. A to druhý si vezme Harry. Je to tak?"
,, Je, já obě nezvládnu. Chtěla bych vídat i to co bude mít Harry."
,,On ti ho nevezme. Neboj slíbil mi to. Jakmile ho budeš chtít vidět zavoláš a on přijede. Stejně teď budete bydlet spolu."
,,To budeme. Já kouknu na děcka a přijdu ti pomoc. Potřebuju s tebou něco probrat ohledně Harryho. Můžu?"
,,Jo jasně. Hele za chvíli budeme večeřet tak skoč i pro kluky ať můžeme jít jíst. Za chvíli děcka dáme do postele a my si uděláme holčičí večer co ty na to?" Zaskočila mě Anne
,, Dobře, já jdu pomoc klukům a pak společně dojdeme."
,,Jo jasně. V koupelně jsou na praní záclony tak je tam vhoď. Pak je pověsím."
,,Fajn. Tak já jdu."
Freddie a Theo měli skoro hotovo tak jsem jim pomohla a oba mi šli pomoc. V Daisiiným pokoji kluci vysvlekly peřiny a otevřeli okno. Pak jsme se přesunuli do ložnice a tam udělali to samé. Hned i v pokoji pro hosty a v obýváku. Já jsem po nich zavírala okna a převlékala peřiny. Kluci to pak odnesli do koupelny a zapli jsme pračku. Dolů jsme odtáhli peřiny pro Louise a Liama. Theo pro ně šel a oni se šli rychle osprchovat. Obývák byl celkem vyzdobený a také uklizený. S Anne jsme se všichni společně navečeřeli. Kluci se šli všichni vykoupat spolu s Daisy. Harry tady stále nebyl. Chyběli mi ty jeho řeči, že to spolu zvládneme. Bude si hladit moje břicho a jim bude říkat jak je moc miluje. Dětem jsem dnes vybrala jména.
Holčička se bude jmenovat buď Jamie jako James po Niallovi nebo Darcy, a chlapeček se bude jmenovat Edward po Harrym a nebo by to byl prostě Harry.
Myslím si, že si Harry pojmenuje to co chce. On chce holčičku, takže mi to jméno asi neprojde.
,,Anne?"
,,Copak?"
,,Kdy se vrátí Harry? Bojím se o něj. Nebere mi mobil. Co když se mu něco stalo?" Úplně jsem se zalekla
,, Jdi se podívat, myslím, že ti taky volal." Usmála se Anne
,, Díky. Já mám Harryho strašně ráda. Cítím se s ním dobře a když je u mě nebojím se. Doufám, že ještě dnes přijde já jinak neusnu. Potřebuju si s ním nutně promluvit o jménech."
,,Tak se pochlub, jaké jsi vybrala?"
,, Holčička tak Jamie nebo Darcy. Chlapeček Edward nebo Harry."
,, Myslím si, že bude souhlasit. A co s příjmením?"
,, Chci jim dát obě. Pokud s tím bude souhlasit Harry. Nechci to rozhodnout sama."
,,Tak jednomu dej Niallovo a tomu druhému Harryho."
,,I to by šlo."
,, Pojď už si lehnout. Za dva dny máte svatbu a musíš být odpočatá."
,, Půjdu. Doneseš mi do ložnice ještě čaj?"
,, Donesu. Jen jdi. Harry za tebou přijde. Myslím, že právě přijel." Řekla Anne a Harry se na objevil ve dveřích.
Jeho smaragdové oči svítili v chodbě.
Na hlavě měl zasněžený kulich.
,,Ahoj Teo ahoj mami. Já se vysvleču a hned jsem u tebe. Zase heřmánkový čaj?"
,,Jo prosím a přijď rychle. Musíme si promluvit."
Všimla jsem si jak jeho úsměv hned spadl. Proto jsem přišla k němu a omotala kolem něj svoje ruce. Sice trochu studil,ale to mě vůbec nevadilo.