Je to moje dcera Harry

785 25 0
                                    

,,Dříve jsme bydleli s mámou a tátou v Birminghamu v malém domku se zahradou. Se svou sestrou jsme měli nejlepší vztah. Každá z nás měla svůj pokoj,ale neustále jsme spávali v jednom. Naše máma dostala rakovinu a táta se zbláznil. Našel si tady tu příšernou rajchly. Od začátku jsem jí neměla ráda a ani Denise. Jednou když jsme se vraceli z koncertu mě znásilnil, nějaký úchyl. Do teď ho stále nenašli a vznikla z toho Daisy. Má úžasná matka si myslela, že to s dítětem prostě nezvládnu, nebudu jí mít ráda a tak."
Když jsem mu tohle všechno řekla brečela jsem hodně, celkem se divím, že tam zůstal.
,, Kdybych pro tebe mohl cokoliv udělat, udělám to jen mi musíš říct co."
,, Promiň,moc se omlouvám." Tohle byla poslední věc kterou jsem řekla popadla jsem Harryho mikinu přehozenou přes sebe a prostě zbaběle utekla. Někam do neznáma. Běžela jsem ,běžela . Celým táborem jsem poklusala a vběhla do temného lesa nedaleko od cedule zákaz vstupu!
Po tomhle se mnou Niall určitě nepromluví, vždyť ví, že je Dais moje dcera a navíc se divím, že se o ní postaral. Nemá s ní nic společného! Proboha vždyť já jí tam nechala.
Půjdu se projít,pak mu to vysvětlím. Cestou zpět jsem se stavila v kiosku,kde jsem koupila sušenky Oreo a také mléko. Loudavým krokem jsem se vracela zpátky.
Jen co jsem otevřela dveře vyskočil na mě Harry.
,, Teo,tady jsi. Tohle už Niallovi nedělej. Mohl se zbláznit !" Pokáral mě Harry
Cítila jsem se špatně, strašně moc bych si přála, aby se Denise vrátila a naše děti by si spolu hráli jak jsme si to jako malý plánovali. Bylo mi z toho na nic.
,,Kde je vůbec Niall? Potřebuji s ním mluvit."
,,Je u Daisy. Šel jí zkontrolovat. Brzy se vrátí ."
,, Udělám čaj, dáš si ?"
,,Jo dám."
Vzala jsem kastrolek do kterého jsem dala odhadem litr vody. Vytáhla jsem sedm šálků. Do dvou jsem dala ovocný,do čtyř bylinkový a jeden pro Dais. Vysypala jsem sušenky na talíř a čaje zalila. Niall stál oproti mě zády.
,,Nialle? "
,,Teo,tak moc jsem se o tebe bál. Už mi tohle nedělej. Daisince by bylo po mamince smutno, navíc když nemá tatínka."
,,Jak jako po mamince?" Začal se zajímat Harry
,,Je to moje dcera Harry."
,, Neříkala si, že je to tvoje sestra?"
,, Harry omlouvám se,Niall ti to pak vysvětlí ."

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat