Dopisy

251 6 1
                                    

Pohled Tei
Harry odešel s Daisinkou do lékárny a usmíval se jako měsíček na hnoji. To já byla na pokraji zhroucení. Theo si velice horlivě povídal v obýváku s Liamem. Za to já stála u plotny a vařila špagety.
,, Nepotřebuješ pomoc? " Ozvalo se od vstupních dveří
,,Ne Harry, díky."
,,Ale jen jdi tady máš ten test." Usmál se na mě
Test jsem si od něj převzala.
,,Kde je Daisy?" Zeptala jsem se
,,Vezme jí Lou, spí totiž v autě."
Tentokrát jsem se na něj usmála já a on ke mě přistoupil. Otevřel svou náruč a já do ní hned padla.
,,Jdi si udělat ten test. Liam nic netuší tak šup, šup." Povzbudil mě
,, Jo, pak tě zavolám. Já mám,ale strach Harry."
,,Hele, ať to dopadne jakkoliv budu stát při tobě."
,, Děkuju Harry."
Šla jsem s tím testem do koupelny. Dveře jsem si zavřela a krabičku od testu otevřela. Byli tu dva testovací proužky.
Vzala jsem jen ten jeden a roztrhla jsem obal. Podala jsem si předem připravenou nádobku do které jsem trochu načůrala. Test jsem vzala a po rysku ho namočila. Podržela jsem ho v tom asi deset vteřin.
Pak jsem ho položila do roviny na pračku.
,, Harry?" Křikla jsem do chodby
,, Už?"
,,Jo,ale bojím se podívat."
Harry mě chytil za ruku a rozešli jsme se směrem k pračce.
Na testu se rýsovali dvě jasně viditelné čárky. Harry se na test koukl a oči mu zářili štěstím.
,,Teo já jsem šťastnej! Budu strejda! Už zase! Děkuji ti moc strašně moc!"
Na Harrym bylo doopravdy vidět, že by zrovna mu dítě prospělo.
,,Omluvíš mě prosím? Potřebuju zavolat Niallovi."
,,Jen jdi, já to uklidím."
Ihned jsem utekla do kuchyně kde jsem si ze stolu vzala mobil a šla vedle koupelny do starého pokoje.
Rožla jsem mobil a vytočila si Niallovo číslo. Dost dlouho to vyzvánělo,ale naštěstí to zvedl.
N: Ahoj,tak co jak se mají moje dvě princezny a Theo?
T: Daisy je nadšená protože přijel i Lou s Liamem i s Freddiem. Theo se kouká na pohádku a já..ti musím něco říct
N: Povídej,co se děje.
T: Já jsem asi těhotná
N: Co, že jsi? To si děláš prdel? To ti udělal Styles?
Chtěla jsem odpovědět,ale zavěsil. Chtěla jsem brečet,ale není to přece nutný. Mou pozornost upoustal otevřený dopis na stole.

Denise, bylo by na čase,abys s tím malým parchantem vypadla. Stačí, že tu máme tu tvou sestru.Vypadnete oba,je mi jedno kam, hlavně daleko. Pro nás jste mrtvý. Takže se nevracej! Pokud se vrátíš a cekneš o tom, že jsem tě vyhodila zničím tě. Zabiju ti toho malýho hajzla! H.

Takových věcí tu byla spousta.. Venku krásně svítilo tudíž se světlo odrážilo od stolu kde bylo pár střepů. Jeden jsem uchopila do ruky. Sedla jsem si s ním na zem a vzala do ruky papír a jakousi starou propisku povalující se po zemi.

Milý Harry, Nialle,Theo,Denise,Daisy, Louisi,Liame, Freddie a Zayne...
Všechno se to seběhlo strašně rychle. Opravdu nemám sílu na to přežít všechen ten tlak a ještě se hádat s Niallem. Nevím jak se stalo to, že jsem otěhotněla,ale zaručuju, že se s Vámi já Tea a můj nenarozený syn Edward loučíme.
Harry,moc tě prosím postarej se o tu mou malou Dais a dej jí doopravdy vše co jen dokážeš.
Miluju Vás všechny.
Tea

Uchopila jsem do ruky střep a velmi silně jsem s ním projela po zápěstí. Zajela jsem se střepem hluboko.Krev z rány stříkala a víčka mi težkla.
Z dáli jsem slyšela Harryho hlas,dokonce jsem slyšela i tu jeho vůni.
Cítila jsem něčí dotek i padající mokré kapky na moje tělo.
Ze svých posledních sil jsem viděla nad sebou sklánícího Harryho, kterému padali slzy z očí.

Přežije to?
Co na to řekne Niall?









Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat