V chatě jsem si na sebe oblékla své modré plavky. Na vnitřní straně svého pravého stehna jsem měla ohromnou jizvu. Celkem se za ní stydím,ale neskryji ji. Vlasy jsem si svázala do drdlolu. Na plavky jsem si natáhla tričko a oblékla jsem i Daisy. Ta nebyla dvakrát nadšená, že nemůže spát. Udělala jsem to tedy takhle. Daisy jsem podala Zaynovi, který měl jako jediný prázdné ruce.
,,Zayne prosím. Obleč jí na to tamto tričko.Jdu do auta pro kočárek."
,, Počkej lásko půjdu s tebou." Usmál se Niall
Naše ruce se automaticky spojili v jedny.
Šly jsme kolem plotu kde se ochomítali novináři.
Na nic jsem nečekala a dala Niallovi pusu. Pusu na pusu. Stále nedokážu uvěřit, že jsem to udělala.
,, Mám tě ráda."
,,To já tebe samozřejmě také.Mohli bychom si večer promluvit? O dětech?"
Čekala jsem když toto téma přijde.
,, Můžeš mluvit klidně i hned.''
,, Přemýšlela jsi o tom, že by měla Daisy sourozence?"
,, Přemýšlela,ale teď je na ně brzy."
,,To máš pravdu." Usmál se
,, Pojď vememe ten kočárek a jdeme." Řekla jsem
,, Chtělo by to jiný viď. Je už úplně zlikvidovaný."
,,To jo,ale na to teď nemám peníze."
,, Zítra má celý den Daisy Harry,tak zajedeme do Birminghamu kouknout se na ten dům a zaplatit náš palác."
,, Dobrá." Usmála jsem se
,, Rád bych to tam začal trochu zařizovat. Jelikož jedem s Daisinkou pryč. Bude to tady chystat Harry vždy odpoledne. Dáš mu instrukce jak to bude."
,,Spolehni se. Můžu vybrat i nábytek?"
,, Můžeš. Ještě jedna otázka.Budeme mít společnou ložnici?"
,,To záleží na tobě,jestli se ti se mnou spí v jedné posteli dobře."
,, Nejlíp."
,, Mě taky. Pojď,moc kecáme. Myslím si, že zas Harry bude mít kecy ohledně toho, že mu vyrábíme neteř nebo synovce."
,, Máš pravdu. Probereme to večer."
S Niallíkem jsme se rozešli k chatě
Harry byl naštěstí zaneprázdněn naší dcerou tak klid.
Kočárek jsme dali přede dveře.
,, Zayne jelikož si můj brácha udělám to pro tebe. Vezmu si rukávky taky ať se nestydíš.".
,, Díky moc brácho. Jsem rád, že jste mě sem vzali."
,, Není zač. Dneska jak usne Dais uděláme si oheň jak zastarých času. Vzpomínáte si kluci jak jsme se bavili o tom, že chceme aby si nás ostatní zapamatovali?"
,,Film this is us. Co kdyby jsme na něj koukli? Chci se leknout jak jsem vypadal." Řekl Zayn
,, Klidně, ale teď jdeme.Harolde Edwarde Stylesy! Vem Dais a odcházíme."
Harry se zvedl a šli jsme k bazénu.
Niall a Zayn doopravdy měli rukávky.
Niall žluté a Zayn červené.
,, Fanynky máme pořád po celém světě, myslím si, že na nás jen tak nezapomenou. Určitě ne ty kteří jsou tu námi."
,, Pamatuješ si, jak jsme se bavili o tom, že zůstaneme přáteli?"
,,Na to se nedá zapomenout Zayne.'' smál se Harry
Kluci si povídali celou cestu k bazénu. Hned jak jsme přišli Harry mi zabavil Daisy kterou dal do kruhu,jen tak mezi námi vůbec nevím,kde ho vzal.
Kluci se koupali se jako za mlada. Vypadá to tak, že i Daddy se odvázal.Seděla jsem na osušce. Do vody se mi moc nechtělo. V právě teď se sem přiřítil Harry, který oklepal všechnu vodu ze svých vlasů.
,,Od čeho máš tu jizvu,jestli se smím ptát?"
,, Zůstane to jen mezi námi?"
,,Slibuju."
,, Když jsem byla v pátém měsíci, chtěla jsem to ukončit. Skončit život a nežít. A víš kdo mě vytáhl zpátky na nohy?"
Harry měl ve tváři smutný výraz a potom zakroutil hlavou, že neví.
,, Vaše písničky. I Daisy je zbožňuje."
,, Děkuju, že si mi to řekla."
,, Věřím, že mě nezklameš."
Harry ke mě přistoupil a obejmul mě. To že teď byl mokrý, mě nezajímalo.