Obchod

191 8 3
                                    

Dnes je to druhý den co odjel Harry. Za tu dobu odjel i Louis s Freddiem k mámě do  Doncasteru. Anne tady také není, ta sebou vzala Thea. Já jsem tady zůstala s Liamem a Daisy.
Celý dnešní den mi není nějak dobře tak pořád polehávám kde to jen jde.
Těhotenství s Daisy bylo úplně jiné. Ona byla úplně klidná kopala jen když se lekla. Tady ti dva divočáci kopají hlava nehlava. Takže to budou fotbalisti po tatínkovi.
,,Ede Jams zmírněte to. Vždyť by jste mě prokopali." Zasmála se  jsem se
,,Daisinko nech tu kytičku a radši pojď sem. Půjdeš se s mámou podívat ven?"
,,Joo"
,,Tak pojď,dej mi ručičku. Půjdeme si dát bundu a botečky. Hačneš si do kočárku ano?"
,,Hmm"
Super. Vzala jsem teda Daisy za ruku a posadila jí v obýváku na gauč. Naštěstí tam byla přehozená mikina a bunda i s tepláčky. Všechno jsem jí oblékla. K tomu nasadila kulicha a rukavice na ručičky.
,, Liame? Dal by jsi malou do kočárku? Já jí nechci zvedat, abych neublížila dvojčatům."
,,Jo už se ženu. Mám jít s vámi?"
,, Nemusíš. Dej si klidně pohov. Pomáháš pořád. Daisy ještě zvládnu."
,, Kdyby něco tak volej."
,,Jo jasan neboj."
,,Tak pojď Daisoušku. Uděláme hačí."
Daisy k němu šla úplně v pohodě a už na něj natahovala ruce.
,,Taky Eš?"
,,Nejdu zlato, já budu tady. Nachystám vám jídlo. Jo Teo chtěl jsem se zeptat,zda přijede Anne. Měl bych ráno jet za mámou už mi totiž volala a je děsně nedočkavá."
,,Anne dorazí s Theem až dvacátého třetího. Ale klidně můžeš jet. My to zvládneme."
,, Dobře,tak já se zabalím a ještě večer odjedu."
,, Jasně. Tak mi jdeme"
Daisy hačala v kočárku a já už byla oblečení také. Otevřela jsem  dveře na ulici a vyjela. Venku lehce sněžilo,ale jinak bylo krásně. Pofukoval jemný větřík a Daisy si žvatlala.
Došli jsme k obchodu,kde jsem si otevřela a vjela s kočárkem.
Ihned jsem se pozdravila s prodavačkou. Byla to paní Adamsová, která mě často hlídala.
,, Dobrý den"
,, Jé ahoj Teo. Koukám, že jsi do toho s přítelem praštila ve velkém." Usmála se
Sklonila se k Daisy a usmála se na ní
,, To ano,v tuto chvíli už s manželem." Zasmála jsem se též
,,Jak se jmenuje ? " Poukázala na Daisy
,, Daisy."
,, Pěkné jméno. Kdopak je ten šťastný otec?" Usmála se
,, U ní to tak růžové není. Že začátku nám pomáhal Niall Horan a osvojil si ji. Nedávno jsem se vdala za Harryho s kterým čekám dvojčátka."
,, Jé tak to gratuluji. Dám ti na mě číslo,abys mohla zavolat,kdybys potřebovala pohlídat Daisy."
,,To jste hodná, to nemusíte.  U nás je to složitější. U nás jsou ještě dva synovci. Od sestry ta má tříletého Thea."
,,To si pamatuji."
,,Tak se zítra stavte na kafe. Bydlím pořád stejně"
,, Stavím se ráda. A co Harry je teď doma?"
,,Ne, Harry je s Niallem pryč. U nás je teď jen Liam a ten dnes odjíždí. Bojí se nás tam nechat. Nemůžu tahat Daisy."
,,Tak já se zastavím a večer ti jí pomůžu uložit. Aspoň si popovídáme."
,,Tak dobře. Máte ještě nějaké pečivo?"
,, Jedině chleba. Půlku nebo celý?"
,, Půlka stačí."
Paní Adamsová mi jej ukrojila. Daisy v kočárku naštěstí podřimovala tak jsem zas nějak nespěchala. Akorát jsem jí rozepla bundu. V obchodě jsem vzala salám nějaký sýr. Pak čtyři příkrmy protože neplánuju určitě vařit.
Zaplatila jsem a šla s Dais domů. Doma jsme se mezi dveřmi rozloučili s Liamem, který mi dal ohromné kázání, že mám volat. Kdyby se něco dělo hned je tu jelikož Wolverhampton je kousek od Birminghamu.
My si s Daisy uděláme pěkný program. Vlastně poslední čas kdy mám jedináčka.
,, Zlato pomůžeš mi nachystat dárek pro tátu Nialla?"
,,Joo. A kde  Nini?"
,,On už brzy bude doma. Koho máš radši?
Nialla nebo Harryho?"
,,Šš keke" ukázala na Louiho
možná to má být zkomolenina slova šašek
,, To je Loui. Daisy? Dneska večer přijde teta. Mamince už zase není dobře. Tady si hajnem a koukneme se na pohádku."

Slíbená část! Nevím jestli ještě jednu stihnu, ale budu se snažit.
Musím hlídat. 🙃😂

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat