Cizinec

338 11 0
                                    

Liam šel s děckama do naší ložnice,kde jsem spávala s Harrym.
,, Harry někde četl, že jste měli nehodu a  Lou měl být na místě mrtvý."
,, Ježíš marja. A kam šel Harry?"
,, Pryč, sbalil se a odešel."
,,Jak znám Harryho šel do lesa, půjdeš se mnou?"
,, Ne, jdu si zabalit. Ráno odjíždíme."
,,Co proč?"
,, Harry mě vyhodil. Prý vás obtěžuji a ubližuju hlavně tobě."
,,To není pravda, zůstaňte tady prosím. Já vás mám rád a potřebuju vás tady."
,, Uvidíme, třeba mi Harry dovolí zůstat. Hlavně se prosím kvůli mě nehádejte. Teď mě omluv potřebuju si jít najít nějaké levné bydlení."
,,To ani náhodou. Já chci abys zůstala se mnou, prosím. Neodcházej ode mě. "
,,Dej mi prosím chvíli. Potřebuju si něco promyslet."
,, Když ti to pomůže, ale věř že se vás jen tak nevzdám. Jste moje rodina."
,,I my tebe máme rádi. " Usmála jsem se
Niall na mě pohlédl a malým náznakem slz v očích.
,,Slibuju, že vás neopustím. Jste pro mě to nejcennější stejně jako kluci. "
,,I ty pro nás. Nikoho nemáme. Jsme sami dvě ve velkém světe."
,, Přemýšlela si o tom dítěti?"
,,Jo, chci s tebou dítě,ale ještě ne teď. Mám Daisinku a ta mi dávala hodně zabrat."
,, Chápu tě, jedno dítě stačí. Pomůžeš mi prosím najít Harryho?"
,,Jo, dobře tak počkej,obuju se a jdeme.''
S Niallem jsme vykročili rukou v ruce směrem do lesa. Všude strašná tma doopravdy strašná. Z lesa se ozývalo tolik zvuků, ale žádný se nepodobal Harrymu.
,, Já bych se rozdělila, já tam ty tam'' ukázala jsem na stranu lesa.
,,Fajn, a nezapomeň že tě miluju." Řekl Niall a dal mi pusu na tvář. Nějakou dobu jsme chodili po lese sem a tam, několikrát jsme se střetli ale ani jeden jsme ho nenašli. Oba jsme stáli u velkého dubu kde jsme ve stínu viděli siluetu postavy. Podle mého špatného odhadu bych tipla, že je to Louis.
Opatrně jsem vyhledala Niallovu ruku. On tu mojí velice rád přijal.
Osoba stojící, jejichž stín byl vidět od místa kde jsme stáli se začal nepatrně přibližovat k nám. Ruce postavy se mírně třásli protože měla na sobě pouze otrhané tričko a jakési divné kalhoty.
Niall ihned začal couvat, natož já stála jak přikována.
,, Nechci tu být, pojďme pryč" řekl Niall
,, Pořád nemáme Harryho. A kdo je ten šílenec? Nemůže to být on?" Vyděsila jsem se
,,Cizinče,kdo jste" zeptal se Niall
,, Prosím pomozte." Pouze zaskuhral
Cizinec se k nám přiblížil ještě blíž, tudíž na něj Niall posvítil baterkou.
Jeho ruce měli krvavou barvu,na kalhotách zaschlá krev. Obličej zbarvený do modré barvy,rozthaný ret a natrhlé obočí. Jeho pravá ruka byla posetá několika tetováními. Proti jeho druhé ruce byla totálně nateklá.
,, Nialle? Si to ty ?" Promluvil rozechvěným hlasem cizinec
,, Jsem,co se vám stalo? " Zeptal se Niall
Cizinec mlčel.
,, Pojďte půjdete teď s námi. ''
,,Nee,tam dítě, já,ona auto kde?" Řekl cizinec
,,Vy jste měl nehodu?" Zeptala jsem se
,,Tam,tam" řekl a ukazoval neznámým směrem.
Vyndala jsem mobil a napsala Louisovi stručnou SMS.
T: Jsme s Niallem v lese. Potkali jsme nějakého pana,jdeme s ním směrem k silnici. T.
L: Jste normální? Okamžitě se vraťte!

Zprávu jsem četla. Když jsme došli k silnici, opravdu tu leželo rozdrcené auto.
Niall chvíli něco sledoval,ale pak si všiml, že na zrcátku je pověšená fotka jeho se Zaynem. Tu kterou nikdo nemá- pouze oni dva.

Názory?

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat