Problém

194 4 5
                                    

Na příjmu si mě převzal nějaký mladý gynekolog.
,, Dobrý den paní Stylesová,tak kdypak se děti narodili?"zeptal se hned
,, Edward za pět dvanáct ještě dvacátého čtvrtého,Jamie tedy až deset minut po dvanácté tudíž už dvacátého pátého."
,,To máte krásné Vánoce. Gratuluju vám oběma. I manželovi. Ani jsem se nepředstavil. Jmenuji Arnold Classic,budu váš ošetřovací lékař."
,, Dobře děkuju. Mohl by jste zítra děti zavést ukázat manželovi a kamarádovi? Oni leží o patro výše. Měli je sem včera převést. Nadýchali se kouře z hořícího hotelu."
,, Ale jistě. Moc často tohle neděláme,ale jistě, že. Děti jim ráno ukážeme a můžou si je klidně i pochovat. Koukal jsem na ně a vypadají nádherně. Kdopak je vůbec odrodil?"
,, Kamarád Liam. Je to manželův bývalý společník jejich skupiny."
,,Jo jasné. Záchranáři říkali, že to odvedl skvěle."
Odvezli mě na pokoj. Naštěstí jsem na něm byla sama. Ještě mě trochu zašili. Udělali jen dva stehy a udělali mi krevní testy. Naštěstí bylo všechno v pořádku jen mi dali plazmu. V sedm ráno tady někdo zaklepal.
,,Je tady váš manžel. Chce vás vidět. Může dál?"
,, Harry?"
,, Ano Harry. "
,,Ne ho sem prosím nepouštějte. Nechci ho vidět. Pusťte sem jen Nialla. Prosím."
,, Dobrá."
Sestřička se na mě usmála a Harryho zase odvezla nahoru. Z chodby jsem slyšela pláč.
,, Proč nemůžu za svou manželkou?"
,, Nechce vás vidět.''
,, Proč ? Není jí dobře?"
,, Nevím. Chce abych tam odvezla jen Horana."
,, Dobře. Tak tedy pojedeme zpět. Dám jí čas." To bylo vše co jsem měla z chodby co slyšet.
Během pár minut se tu ve dveřích objevila hlava s blond přelivem. Seděl na vozíku.
,, Ahoj, copak se děje?" Přijel k mé posteli
,, Ahoj. Už si je viděl?"
,,Jo,jsou oba krásní. Jen mi nejde do hlavy po kom má zelená očka."
,,No to já taky ne."
,,Jak se cítíš vůbec a proč si tu nechtěla Harryho? On chudák přišel se slzami. Myslí si, že už ho nechceš."
,, Já se mu prostě nemůžu podívat do očí. Omlouvám si Nini. Neměla jsem si s ním začínat,ale on se ke mě choval hezky. Říkal jak moc mě má rád a jak se těší na děti. Hlavně na ty co jsou jeho kamaráda. Ještě pár dnů zpět jsem doufala, že mě miluješ. Na internetu jsem viděla spoutu článků o tom jak si se vyspal s ní s ní i s ní."
,,Jo jasně. Teo já tě mám pořád moc rád. Naše děti budu doslova milovat. Tím myslím i Daisinku. Ta je přece také moje."
,, Je je. Nialle?"
,, Copak je zlato?"
,, Potřebuju teď někoho, kdo mi řekne něco hezkého. Nechci aby na mě tady teď někdo ječel."
,, Harry se o tebe bojí nic víc. Si teď jeho manželka."
,,Tak mi dej dva dny. Musím se dát dohromady. Není mi zrovna nejlíp. Dávají mi krev. Děti jsem od včerejška neviděla. Můžeš poprosit Liama aby se za mnou pak zastavil? A ať vezme Thea s Daisy. Mohou přijít klidně i Louis s Freddiem."
,,Jo vyřídím. Nechceš dát Harrymu aspoň šanci?"
,, Teď ne. Možná zítra. Já se mu nemůžu podívat do očí.  Porodila jsem ti dvě děti a on po mě bude chtít svoje. Svoje chápeš to? Tyhle jako nebude mít rád?''
,,Ale bude. Já si s ním promluvím. Až budeš chtít,aby přišel  zazvoň na sestřičku. Já už jdu. Musím pro kyslíkovou masku. Zas se mi špatně dýchá."
,, Děkuju že ses zastavil."
Během chvíle se tu objevila doktorka, která mi oznámila šokující zprávu.
,, Paní Stylesová? Pane Horane? Váš muž je v ohrožení na životě. Odmítl masku a vyndal si kanylu. Momentálně leží na jednotce intenzivní péče a není jisté kdy a v jakém stavu se probudí. V plicích má spoustu šelestu z kouře."
Během chvíle sem doletět další doktor, který doplnil doktorku, že padá do křečí. Aby toho nebylo málo,Theo uklouzl přede dveřmi a zlomil si pravou ruku.

Bude Harry v pořádku?

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat