Stylesova kreditka

407 16 0
                                    

Týden na táboře utekl jako voda. V neděli jsme tu měli pořádnou pařbu a já se prý vyspala s Niallem. Nejsem si toho vůbec vědomá ani nevím co se ten den stalo. Právě je pondělí ráno a já se loučím s úžasným mužem a svou dcerou, kteří právě odlétají do Mullingaru. Nejraději bych je vůbec nikam nepouštěla.
,, Ještě než někam půjdete musím ti říct něco hodně důležitého."
,,Nenapínej a mluv."
,, Až bude správná chvíle vyslovím to. Slibuju."
,, Taky se mi moc nelíbí, že tě tady mám nechat s perverzním Hazzem,co kouká i po naší dceři."
,, Nedělej z něj pedofila, a určitě se bát nemusíš. U mě v srdci má místo jen jediný muž,ten co vychovává dítě.''
,, Teď si mě moc neuklidnila."
,,Miluju jen tebe ty trubko" řekla jsem a políbila ho přímo na rty
On polibek radostně oplácel a až jsme se od sebe odpojili.
,, Také tě miluju a věřím, že se mi čekání na tebe vyplatilo."
Byla jsem ráda, že jsme pár. Už bylo na čase. Daisy má možnost tu, že by jí mohl adoptovat, pokud by chtěl.
,, Vraťte se mi brzo, a ty Dais dej mi pozor  na tatínka. Lepšího už neseženem."
Pomohla jsem jim odnést věci a s Harrym jsme spolu s nimi nasedli do auta .
Cesta na letiště netrvala moc dlouho. Na letišti jsme otevřeli nový kočárek. Byl takový neutrální. Nikdo by neřekl, že je vyloženě holčičí nebo klučičí.
Má zelenou barvu, takový se mi líbil i dříve,ale byl hodně drahý.
Rozloučili jsme a samozřejmě se to neobešlo beze slz.
,, Brácho,slibuju, že ti na ní dám extra pozor. Jako by byla moje."
,, Dík brácho,ale hlavně jí nepřetáhni na jinou stranu."
,,Neboj,neboj. O tomto jsme se už přece bavili."
,, Já vím."
,,My s Teou zajedeme do Birminghamu ano?"
,,Jo, jasně klidně jeďte. Myslíte, že by jste to tak trochu skulturnili?"
,,Neboj Nini, mi to zvládneme." Řekla jsem já.
Nakonec když už hlásili jejich let tak jsem se rozloučila s mým mužem a úžasnou dcerou. Nikoho z nich bych nevyměnila.
Miluju je oba dva.
Daisy s Ninim se odebrali do chodby k letadlu do Dublinu. Prý jak hned přiletí ozve se mi.
My jsme se Harrym nasedli do jeho Range Roveru a vyjeli směrem k Birminghamu.
,, Máme na to týden to tu nějak skulturnit, zvládneme to?" Zeptal se mě Harry když odemykal vchodové dveře
,, Plně nám důvěřuji."
,, Rozdělíme si práci,jo? Prvně spolu skoukneme ložnici a pokoje jak jsou na tom. Jelikož je ráno tak by jsme stihli sehnat postele a možná i vymalovat. Jen mi musíš říct,jak by sis to představovala."
,,Tak pojď půjdeme do mého pokoje to by mohl být pokoj Dais."
,, Dobře."
Oba jsme vyšli schody nahoru a tam jsme zabočili hned do prvních dveří.
Harry vytáhl papír a tužku.
,,Tak fajn začneme Daisiným pokojem."
Harry to na papír zhruba náčtr jaký má tvar pokoj. Metrem přeměřil stěny.
,,Tak mi řekni,jakou barvu zde."
,,Dais by se mohl vybarvit na oranžovou. Pod to okno by se dala postýlka. Akorát nevím jestli má úplně cenu kupovat takovou tu klec. Víš co myslím?"
,, Myslím,si že jo. Spát v tom bude tak do čtyř. A pokud se s Niallíkem rozhodnete rodinu Horanovic rozrůstat určitě nebude zbytečná."
,,Tak tam tedy připiš postýlku,matraci, povlečení a menší kobeček."
,, Mám, a co lustr? Nějaká lampička? Skříňka?"
,,No spíš nějakou menší komodu a stolek se židličkami.''
,, Super, mám to.Já jdu zavolat malíře, že může malovat první pokoj. Odpoledne složíme nábytek, ale teď jdi zavolat Ninimu. Jo a ještě nakoupíme rovnou Daisy i oblečení."
,,A kde na to mám všechno vzít?"
,, Klid, Stylesova zlatá kreditka to zvládne ." Uchechtl se


Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat