Další otřesné ráno

190 7 2
                                    

Pohled Nialla
Další otřesné ráno v odporném hotelu. Je devatenáctého prosince. Zrovna jsem dopsal dopis tak jsem šel za sousedem mu ho dát. Řekl mi, že ho ráno hodí a že se pokusí zavolat Tee. Ráno jsem už nevydržel nával zpráv od manegmentu. Zase my psali že jestli do 3 dnů nedonutím jít Teu na potrat tak,že zničí mě. Už jsem to nevydržel tak jsem šel zavolat Paulovi.
P: Ahoj Nialle, copak potřebuješ
N: Ahoj Paule, potřebuju pomoc. Stalo mi to samé co Harrymu. Myslel jsem, že to uhrajeme,ale oni na mě tlačí čím dál víc. Manegment jsou dvacet čtyři u mě a sledují každý můj pohyb.
P: Nialle, klid. Hlavně vypadni do jiného hotelu. Všechno bude v pohodě a na Vánoce budeš doma. Nevím teda jak se ti to bude líbit, protože se Tea dala dohromady s Harrym.
N: Děkuji, věděl jsem že ty mi pomůžeš. To je v pořádku,jsem rád, že jsou šťastný. Naposledy to bylo před měsícem co se ke mně dostala jakákoliv zpráva.
P: Jsem rád, že jsi v pohodě. Harry se díky ní taky změnil. Už to není takový bručoun. Tea se prý obává, že jí sebereš děti.
N: Tohle bych nikdy neudělal. Matce se dítě brát nemá. Myslím si, že Harry pro ně bude velice dobrý otec. Před deseti lety bych si ho nedovedl přestavit tlačit kočárek.
P: Zejtra se ozvu. Měl by se u tebe objevit Harry, možná už během středy tak se prosím tě opatruj a hlavně mu hned nevraž.
N: Paule, není mi sedmnáct a ani nejsem Zayn.
P: Já vím, jen pro jistotu.
N: Dobře tak ahoj.
Hned co jsem dovolal s Paulem tak mi někdo zaklepal na dveře. Myslel jsem si, že to bude teda od souseda. Mýlil jsem se, byl to manegment. Byli to oni. Čtyři zmetci co zničili Harrymu vztah a zlikvidovali dítě. Hnedka padli ke mně do pokoje.
,, Děláš si z nás prdel Horane?"
,,To seš fakt takovej debil a myslel sis, že ta holka na tebe bude čekat?"
,, Nikdy jsem si nemyslel, že sám Horan bude taková naivka."
Nevěděl jsem co na to říct tak jsem mlčel.
Když nepřišla moje odpověď,dostal jsem ránu..
,,Pokud já vím, vás už vedení vyhodilo. Takže nade mnou nemáte žádnou moc."
,,To si jen myslíš. Tohle se zlomilo jen co ses začal bavit s tím kokotem přičmoudlým."
,,Zayn není žádnej kokot! To vy tady jste šmejdi"
,, Říká naivka Horan."
Chtěl jsem něco říct,ale než jsem stihl něco říct dostal jsem pěstí do ksichtu několik kopanců do břicha.
Od mala mám nízké sebevědomí...maj pravdu.  Najivka Horan.
Zmlátili mě hodně. Sebrali mi mobil a pravděpodobně zde něco zapálili. Ležel jsem na zemi v předsíni. Kolem mě se rozprostírala kaňka krve.  Opravdu tu tady ti bastardi zapálili. To už je do prdele druhej hotel co za nic nemůže. Musel jsem se pokusit zvednout. Po mém debilním pokoji spousta krve a kouře. Sebral jsem veškeré síly a energie a zvedl jsem se. Na stole jsem popadl svou na půl ohořenou občanku a okamžitě odud odcházel. Cítím jak mi po tváři tečou slzy a kapá krev.
Nialle schop se ! Doma na tebe čeká Theo s Daisy, kteří tě taky potřebují a pak taky Tea.
Viděl jsem jak se na ní Harry kouká,jak se o ní stará. Opravdu jí měl rád. To já taky. Jediná holka, která není slavná není ani ta která by stála o moje prachy zůstane s mým kamarádem. Budou vychovávat moje děti. Daisy a co to vůbec čeká? Chlapeček nebo holčička? Chci aby se jmenoval Edward nebo James. Je to,ale v její režii. Můžu být vůbec rád, že mi je půjčí.
Vyletěl jsem z hotelu jako namydlený blesk. Div jsem nepadl na svou zraněnou ruku.
Po chodníku si to štrádlovala postava celkem podobná Harrymu. Kudrnatá hlava zelené oči a kotva na ruce.
Opět jsem ležel na zemi,ale teď z jinýho důvodu.
,, Harry! Pomoc! Harry pomoc!"
Křikl jsem
Osoba se sem přiblížila. Fakt to byl on. Jakmile mě spatřili ty jeho oči lekl se.
Nevím jestli toho jak vypadám nebo jestli toho jestli nedostane. Jeho oči se staly tmavými děsivými oči.
,, Nialle už jsem si myslel, že je po tobě. Co se ti sakra stalo?"
,,Volej hasiče. Oni to zapálili. Spadne kvůli mě už druhej hotel."
,, Klid. Zvládneš se zvednout?"
,,Jo. Pomůžeš mi?"
,, Jasně."
Harry na nic nečekal a zvedl mě. Pomalu se mnou odkráčel k lavičce dál od hotelu.
,, Kámo, počkej tu. A řvi že hoří.  Jdu do lékárny. Máš spálenou ruku. Chvíli vydrž. Zabít mě můžeš potom." Řekl Harry
S nechápavým výrazem jsem řval jak rozkoplý.
Harry za chvíli přišel na ruku mi dal jakou si nechutnou blbost která to naštěstí schladila.
Během chvíle dojeli hasiči a my měli čas si v klidu s Harrym promluvit.
,, Tak jsem se chtěl vlastně zeptat,co s Teou čekáte." Řekl jsem
,, Budete mít holčičku a chlapečka. Jsem na tebe pyšný."
,, A jak je chce pojmenovat?"
,, Holčička bude Jamie po tobě a Edward prý po mě. Nevadí ti to?"
,, Nevadí. Jsem rád, že jsi jí ochránil. Máš jí rád?"
,, Opravdu mám,ale co ty?"
,, Já jí mám jenom rád. Budu radši když bude šťastná s tebou, než nešťastná se mnou."
,,Ani nevíš jak moc jí chybíš. Všichni se po tobě ptají. Dokonce i Dais se divila kde je Nini." Zasmál se
,, Mám na tebe jednu prosbu.. můžu se a ní aspoň pořádně přivítat? Dát jí pusu a obejmout? Nebudeš se zlobit?"
,,Nebudu,jsem rád že tě máme zpět! Musíme rychle domů Nialle, musíš ještě stihnout si sáhnout na to její kopací břicho."
,, Já myslel, že má termín až v lednu."
,,Ne, zítra."
,,To je teda mazec. "
,, Myslím, že počkají na tátu. Budeš doufám s námi na Vánoce?"
,, Jestli chcete. Klidně. Rád bych pak vzal Thea a Daisy k babičce do Cambridge. Myslíš, že budu moc?"
,,Jo jasně, děcka pojedou na vánoční prázdniny do Holmes Chapelu za mámou a já asi pojedu taky. Mohl by jsi zatím pomoc s dvojčátkama. Já tam budu jen na dva dny. Pak si můžeš vzít Thea a Dais tam. Ju?"
,,Jo dobře díky. Chci abys věděl, že tě mám opravdu moc rád!"
,,To já tebe taky Horane."

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat