Tee jsem podal její šaty. Byli celkem jednoduše ušité. Sukně byla trochu víc nařasená a mají modrou barvu. Stejně jako moje oči. Dais dojedla tak jsem jí dal suchou plenou. Sundal jsem jí bodíčko a oblékl jsem jí stejné šaty jako má Teo. Byli šité přeci jen na zakázku.
Malé jsem učesal vlásky nasadil jsem jí k tomu papučky, protože se k šatům nehodí Nike boty samosebou.
Tea už se taky oblékla. Vypadala naprosto úžasně. Vlasy měla rozpuštěné a na hlavě plastovou korunku bez které bych jí nedovolil odejít.
Malinká dostala korunku taky. Vzal jsem perník a dal ho do ruky Dais, která se rozeběhla k babičce.
,,Ňa." Řekla
Babička si to od ní vzala a poděkovala.
,,Babi my už pojedeme. Budeme si za měsíc zařizovat bydlení. Až to budeme mít hotové,provedeme tě našem královstvím"
,, Dobrá děti, v pořádku dojeďte a Niallíčku raději mi zavolej až přijedete.''
,, Samozřejmě, zavoláme."
,,Tak se mějte,brzy se zase zastavte."
,, Ahoj" řekla Tea odcházející s malou princeznu v ruce.
Cesta k fotografovi naštěstí proběhla bez novinářů. Pár fanoušků nás sice zastavilo tak jsem se s nimi vyfotil a oni zase vyfotili na náměstí u nádherné kašny. Na první fotce držím Daisy v náručí a Teu objímám kolem pasu. Na druhé fotce jí dávám pusu na tvář a Daisy na nás kouká ze země. Fanouškům jsme poděkovali a já jelikož jsem velice štědrý koupil jsem jim každému zmrzlinu.
K fotografovi jsme přišli tak akorát. Vyfotil nás asi padesátkrát. Fotky během deseti minut vytiskl a ještě jsem je stihl hodit na poštu a poslal jsem asi tři z toho babičce.