Ráno jsme se doslova všichni odebrali na snídani, akorát mi nejde do hlavy,kam se poděl Niall. Daisy jsem oblékla do tepláčků s mikinou a učesala jí vlasy. Sama jsem si nechala Niallovo tričko a půjčila si od něj i tepláky s mikinou.
Kluci už byli také nachystáni, mimo to tady byl Freddie diskutující o tom kdo a kde je Daisin tatínek.
Tenhle rozhovor jsme vedli poněkud často.
Niall pořád nikde nebyl. Doufám, že mu nic nestalo. Celkem se o něj bojím.
S klukama jsme teda vyšli do jídelny. U jednoho stolu pro sedm lidí byla dětcká židlička. Daisy jsem do ní posadila. Na talířku jsem jí donesla nakrájený toustový chleba s marmeládou a v lahvi čaj.
Všichni jsme si vzali to stejné.
Místo Nialla tu seděl Freddie. Celé mi to bylo divné a kluci se tvářili jak kdyby něco chystal.
Nechám to tedy za tím být. Po snídani si Dais vzal Harry. Dala jsem mu jí do kočárku a oni se jeli projet do parku. O starost méně.
,,Loui? Jsi tady?" Křikla jsem do chatky
,,Ne,to jsem já princezno."
,,Tys mi teda dal. Bála jsem se o tebe." Přišla jsem blíž k němu
,,To jsi ani nemusela. Jak vidíš jsem živej a zdravej. To co se mi stalo včera neřeš."
,,Ty jseš teda vážně nenormální."
Chtěla jsem ho obejmout,ale on si místo toho přede mě klekl. Z kapsy u tepláků vytáhl poměrně velkou krabičku.
,,Teo Sonnerová, prokázala by jsi mu tu čest a odpustila mi ten výstup včera? Mám tě doopravdy rád, klidně si na tebe počkám až budeš připravená,ale nenech mě čekat dlouho.Tady máš takovou drobnost ode mě."
,,To jsi nemusel. Já se na tebe nezlobím. Na tebe to ani nejde. Trdlo "
Konečně se zvedl a svolil mě abych kolem něj mohla ovinout svoje ruce.
Krásný pocit.
,,Mohl by jsi mi prosím převázat to na tom břiše?"
,, Mám dojít pro Louiho?"
,,Ne, nemusíš. Můžeš to udělat i ty, jestli chceš."
,, Dobře,tak pojď.Smát se ti rozhodně nebudu."
Když mi Niall odělal ten obvaz vypadalo to daleko líp než včera. Sundal i ten čtverec a dal tam už menší. Tohle jen jednou obmotal a nechal to tam.
,, Díky."
,, Nemáš zač. Princezno, já teď půjdu do společenské mám tam vyučovat asi půl hodiny na kytaru a pak hodinu na housle."
,,Jen běž, já to tady poklidím.Pojedeme pak do Birminghamu?"
,,Jo, pravděpodobně tam přespíme. Když tak nachystej sebou nějaké oblečení."
,,Spolehni se,tak pá." Řekla jsem mu když postával mezi dveřmi
Samozřejmě se vrátil a dal mi pusu na tvář.Pokud máte nějaké otázky na postavy, můžete mi klidně napsat do zpráv, ráda odpovím.