Žlutá vesta

432 14 1
                                    

Jen co odjeli jsem si začal nadávat do blbců a do všeho možného co existuje.
Musím se jí omluvit a promluvit si s Harrym. Třeba mě aspoň profackuje.
Daisy jsem samozřejmě uspal a poprosil jsem Liama jestli by na ní koukl.
Od něj jsem kázání dostal a mimochodem musel jsem namazat asi 40 plátků toustovýho chleba včetně toho dát na to salám a okurku.
Naštěstí to jediné jsem nepodělal.
Bylo asi deset hodin tak jsem si půjčil auto a jel k babičce do Cambridge. Skoro dvanáct hodin cesty, úplná paráda.
Cesta byla hodně dlouhá a hlavně jsem byl totálně vyřízený jsem sjel do příkopy. Auto mělo na sobě možná dva škrábance a mě naštěstí nebylo nic.
Dnes už od tu vyjíždět nebudu. Vylezl jsem z auta abych se rozhlédl kde jsem a tak. No moc daleko od tábora jsem nebyl, celkem směšné.
Auto jsem zamkl a šel k táboru. Jako idiot jsem šel po silnici bez žluté vesty.
Černý Range Rover zastavil a já věděl kdo to je.
Můj brácha Harry.
,,Hele kámo,o tom autě budu mlčet. Ráno se pro něj zastavíme." Řekl Harry jen co jsem otevřel přední dveře
,, Dík,kde je Tea?"
,, Koukni do zadu"
Mě se ulevilo, že si jí nenechali v nemocnici.
,,Uf, a je to vážně?"
,,Ne, naštěstí ne. Žárlivko."
,, Máš pravdu žárlím a víš na koho?"
,,Ne?"
,,Na tebe. Protože když s tebou mluví usmívá se na tebe. Objal si jí ikdyž si byl mokrej a ona se nechala."
,, Vážně si o mě myslíš, že bych ti sebral holku kterou miluješ? To mě teda neznáš. Říkají o mě, že jsem lamač dívčích srdcí,ale k ní bych si to nedovolil."
,, Promiň brácho,ale vážně si nemůžu dovolit jí stratit. Nadej mi,zmlať mě. Měl jsem si jí vyslechnout."
,,To jsi teda měl, ty zamilovaný blázne."

Chtěli by jste pohled i Harryho?

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat