Pohled Harryho
Všichni jsme se v Bradfordu rozdělili, abychom se dostali domů. Přijel jsem k mámě. Hned jsem padl do postele ani jsem se nestihl převléknout.
Lehl jsem a začal přemýšlet. Všichni mají dítě a skvělou ženu. Liam má Sophii a s ní malého Beara,Zayn má Gigi a dítě se mu brzy narodí,Louis je sám,ale má úžasného syna Freddiho a Niall? Má Teu a vychovává dceru Daisy. A co já?
Zas to bude vypadat stejně jako před táborem? Budu vysedávat věčně u baru, ve sklínce půl litru tequily a nic z toho.
Teď budu mít vlastně týden volno, můžu si vzít Daisinku a Thea k sobě a spolu s Louim něco podniknout.
Zítra má Loui soud sakra. Doufám, že mu to dobře dopadne.
Ráno jsem otevřel noťas a hned mi volali děcka z Birminghamu. Prvně se mnou horlivě diskutovala Daisy a nakonec se k ní přidal Theo.
Rád si s něma povídám, můžete si o mě myslet cokoliv,ale pedofil ještě nejsem.Otevřu Google a tam ohromné titulky:
Niall Horan (26) sukničkář a pedofil? Zůstaňte s námi, zjistíme víc!
Bože bože,kde ho zas viděli?
Chtěl jsem napsat Niallovi jestli o tom článku ví,ale neudělal jsem to. Nechci mu přidělávat starosti. Když jsem, ale rozsvítil mobil tak jsem tam od něj měl zmeškáný hovor a zprávu ať mu zavolám.
Vzal jsem telefon a šel jsem mu zavolat.
H: Ahoj , copak potřebuješ?
N: Ahoj no potřeboval bych pohlídat děcka na celý týden, šlo by to ?
H: Klidně, stalo se něco s Teou?
N: Chci si jí ještě užít, budu muset odjet pracovně do Belgie. Vezmu jí na výlet , ale zatím nemá o tom tušení.
H: klidně ti je pohlídám a s velikou radostí , budu tě krýt do té doby než ji řekneš že pojedeš poté pryč.
N: Jsi nejlepší, hodně mi tím pomůže
Potom co jsem dovolal s Niallem tak jsem si šel uklidit trochu dům , protože nevím kdy mi je sem Niall dá a nechci aby děti viděli bordel u mě. Začal jsem praním prádla, pak jsem zamel a umyl podlahu. Šel jsem pokračovat kuchyní, potom jsem se vrhl na obývák. Teďka mi zbývá uklidit ještě pokoj. Tam mám největší nepořádek. Budu nejspíše muset posunout stůl, aby se mi sem vešla postýlka pro Daisy. Theo bude spát u mě v posteli. Když jsem měl skoro uklizeno tak mi začal zvonit telefon. Koukl jsem se na obrazovku a zjistil jsem že mi volá Niall.
H: Ahoj Nialle , doufám, že se plány nezměnili. Už jsem totiž uklízel.
N: Mohl by sis ty děcka zítra vyzvednout kolem poledne v Londýnské nemocnici?
H: Klidně mě je jedno od kdy je tady budu mít. Hlavně zas nevozte Daisy v korbě od kočárku.
N: Jsi ten nejlepší strejda pro děti, nemusíš se obávat, sedačky jsem už zabezpečil.
H: Nemáš za co rád pomůžu kamarádovi
N: Dobře tak ahoj já jdu říct Tee,že zítra odjíždíme a děti budou u tebe
H: Dobře tak ahoj a snad to vyjde.