Dnes je den D. S Harrym máme svatbu. Od včerejšího dne jsem děsně nervózní. Harry teda taky. Anne nás dneska nechala spát v jedné ložnici, jelikož to bylo jediné možné.
Ráno si ho odvlekl Louis. Liam tady zůstal, protože nám musel pomoc s děckama. Včera Anne donesla malá saka a kalhoty. Daisince jsme vybrali červené šaty. Já měla jednoduché šaty, které vykreslovali moje křivky a děti v břiše.
Za šest dnů mám termín a celkem cítím jak mi tvrdne břicho. Už se těším až si je poprvé pochovám a podám je do ruky Harrymu. Který je se mnou od začátku a nelituje toho. Včera donesl všem dětem plyšáka. Koupil ho i pro Zaynovu princeznu.
Ti už jsou naštěstí doma všichni tři.
Daisy donesl plyšového králíka, dvojčatům donesl stejné plyšové medvídky. Asi mi chtěl udělat radost a nechal jim napsat na ně jména dětí.
Na tom s modrou mašličkou byl Edward a na druhé byla růžová s nápisem Jamie.
Freddimu donesl plyšové letadlo. Theovi koupil Woodyho. A mě?
Mě donesl ohromnou kytici růží a oblíbenou čokoládu. Včera si šel lehnout dřív než já. Hned co jsem zalezla za ním dala jsem mu pusu a řekla jsem mu co pro mě znamená. Říká mi to také, a často mluví na moje břicho. Opravdu se na ně těší. To já taky,ale musíme brát v potaz, že jakmile se vrátí Niall, musíme zaletět za jeho babičkou a ukázat jí vnoučata.
Anne mi právě česala hlavu. Liam oblékal děcka. Za chvíli tu už byla limuzína a my se všichni odebrali do ní. Samozřejmě jsme si vzali kabáty.
,, Všechno v pořádku?" Zeptala se Anne
,,Ano,je "
Daisy celou dobu popotahovala
,,Daisinko jedeme za strejdou Harrym teď tak neplakej."
,,To není štejda,ale táta."
Ajaj už to tady máme zase.
Liam právě študuje internet.
,,Hej,chcete se zasmát?"
,,No?"
,,Cituji." Říká LiamTeodora Sommerová (18), má dceru Daisy Horanovou (1) dále také syna Freddieho Tomlinsona (5) a v tuto chvíli čeká dítě s Harrym Stylesem. Jak je toto možné?
,,Tak ty jsou totálně blbý jako nebo co?"
,, Ještě je tady další."Harry Styles (26) má vážný poměr s Teodorou Sommerovou (18). Požádal jí o ruku na veřejném místě!
,,Ty fakt nemají o čem by psali nebo co?" Zasmála jsem se
,,Asi ne." Zasmál se i Liam
Daisy furt popotahovala,ale to už na ní mluvil Theo.
Zničeho nic jsme zastavili před nějakým kostelem a vylezli z auta. Byli jsme u kostela v Birminghamu,kde je pochována máma. Chtěla jsem,aby na mé svatbě byla v krásných šatech. Že se budeme společně těšit. Také to, že bude tlačit kočárek s mým dítětem. Zahnala jsem svoje myšlenky do kouta.První jsem šla já. Za mnou hned Liam. Potom malý děcka a Daisy si vzali mezi sebe za ruku.Anne se odebrala za Harrym do připravny.
,, Můžeme děcka?" Zeptal se Liam
,,Joo"
Liam mi dal do ruky kytku a z druhou mě chytl. Děcka šli s kytkama v ruce před námi a rozhazovali červené lístky růže.
Sálem se rozezněl zvuk klavíru.
Harryho máma seděla jako jediná v publiku. Liam šel se mnou celkem pomale. Jakmile jsem viděla Harryho svítivé oči jako kdyby moje srdce začalo být trochu víc.
Liam mě u oltáře předal Harrymu do ruky. Děcka vzal stranou. Všichni si sedli na lavici. Byli jsme tu jen my a farář.
,, Milý svatebčané, povstaňte prosím." Všichni si stoupli a uklonili se
My s Harrym se sobě navzájem díváme do očí. Ty jeho oči mi chyběli.
Cítila jsem se dnes strašně zvláště a hlavně zlomeně. Vdávám se a máma tady není. Sestra tady není a ani táta.
,, Slečno Teo Sommerová,berete si zde Harryho Edwarda Stylese zcela dobrovolně? Budete ho ctít v nemoci i ve zdraví?"
,, Ano beru a také ho budu ctít v nemoci i ve zdraví."
,,A Vy pane Stylesi? Berete si zcela dobrovolně Teodoru Sommerovou? Budete jí ctít v nemoci i ve zdraví? "
Chvíli zde bylo ticho jako v hrobě. Nikdo nic neříkal,pak jsem stiskla Harryho ruku a podívala se mu do očí. Z jeho očí mu tekla slza za slzou.
V tuhle chvíli jsem opravdu zamrzla.
,,Ano,vezmu si tě." Odpověděl Harry a pořádně mě obejmul
,, Prohlašuji Vás za svazek manželský.Můžete políbit nevěstu." Řekl farář a usmál se na nás.
Harryho jsem stále držela v objetí.
,, Harry zlato koukni na mě." Řekla jsem potichu.
Harry na mě koukal. Z očí do očí. Utřela jsem mu slzy. A on mě políbil.
,,Co s námi bude teď?" Šeptal ke mě
,,Nic,co by s námi bylo. Jsme manželé."
,, Musím se tě na něco zeptat je to sakra důležité."
,, Miluješ Nialla?"
Řekl a mě se úplně zlomil hlas a nebyla jsem schopná slova