Uklidila jsem celou chatu a odnesla snad tuny odpadků. Vzala jsem menší cestovní tašku do které jsem dala Daisince dvoje šaty, aspoň troje ponožky, papuče, hřeben, tři bodíčka,dvoje dlouhé gatě a mikinu. Sobě jsem tam dala legíny a tričko s mikinou. Niallovi také místo legín rifle a samozřejmě i spodní prádlo. Tak nějak do mezer jsem nacpala plínky.
Dále jsem vzala tašku od kočárku a do ní dala hadrové plínky, čtyři sklenky s přesnídávkou, dvě kapsičky a v malé nádobce sušené mléko a flašku kojenecké vody. Dejme tomu, že máme zabaleno. Na sebe jsem hodila lehké tričko a rifle k tomu jsem si půjčila Harryho mikinu a vyčkávala na příchod Harryho s Daisy a Niallem. Bylo už po jedné hodině když konečně všichni přišli. Harryho jsem poslala malou převléct, že má věci na posteli. Niall se šel obléct taky. Mezitím jsem stihla udělat Sunar pro Dais. S Ninim jsme každý snědli sandwich a s Harrym a Dais jsme se vydali k autu.
,,My nemáme kočárek." Řekla jsem když Harry poutal Daisy
,,Princess, mám vybraný v obchodě jen ho po cestě vezmeme."
,, Tak děkuju"
Zalezla jsem do auta. Niall řídil já seděla vedle něj a vzadu byl Harry s Daisy který jí zrovna dával z flašky Sunar.
,, Jak dlouho pojedeme?" Zeptal se Harry co jsme sotva vyjeli na silnici
,,Ty jsi se vážně nezměnil co Harolde" uchechtl se Nini
,,Jak vidíš,tak ne. Pořád jsem ten Styles,komu Zayn přebral holku."
,,No jo, tak to potom ano. O deset let starší ale čím dál blbší."
,,To říká ten co jí chleba s marmeládou a hořčicí. "
,,To se nepočítá, v tu dobu kdy jsem to jedl mi bylo 18. Teď je mi 26,5 a koukej kam jsem to dotáhl, mám úžasnou kamarádku s kterou vychovávám dítě.A ty jsi udělal co?"
,, Já jsem vydal album Fine Line, usmířil jsem se Zaynem jelikož jsem tvrdohlavý tak je to celkem pokrok nemyslíš?"
,,Jo,v tvém případě ano."