Pomalu jsme vcházeli na hřbitov. Skoro na většině hrobů v několika řadách svítili svíčky nebo byli aspoň drobně ozdobený.
Tea očima hledala hrob své sestry a matky,ale na nic nanarazila.
,,A víš aspoň číslo hrobu?" Optal jsem se
,, Myslím, že je to 2890."
,, Ještě mi řekni jaké mám hledat jméno."
,,Stella Sommer. Datum narození 13.9.1975 a úmrtí 6.5.2018. Já to zkusím tudy a ty tam?"
,,Jo a kdo si vezme Dais?"
,,Ty? Nechtěla bych jí tady stratit."
,, Dobrá, tak Daisinko. Půjdeme spolu."
Malá kývla a my se rozdělili.
,, Víš Dais, mám takovou teorii. Tobě jí říct můžu, ty to nikomu neřekneš a nebudeš si myslet, že jsem blbec."
,, Táta." Vypadlo malé z pusinky
Ona mi řekla táto! Nikdy jsem neměl větší radost než teď.
,, Ty jsi moje šikovná holčička."
S Dais jsme došli asi do patnácté řady kde jsme opravdu našli hrob paní Stelly Sommer narozené 13.9.1975.
Na hřbitově se nesmí křičet, ale to mi bylo v téhle chvíli úplně jedno.
,,Teo! Máme ho.''
Otočilo se na nás pár lidí, ale to nevadilo.
Během chvíle Tea přišla a plakala.
,, Pšš,to nic. Jsem tady s tebou princezno." Položil jsem Dais na zem a pořádně jsem jí obejmul. Během chvíle nás osvítilo světlo z kamery a během chvíle mě Dais zatahala za tričko a zvolala
,, Táta, máma hmm." Řekla Dais
Oba jsme se k ní sklonili a prohlásili jí.
,,Jsi naše hodná holčička"
Když řekla naše velice jsem zpozorněl.
,,Nini, co na mě koukáš jako na zjevení?"
,, Opravdu, je stejně jako moje i tvoje. Vidím jak moc jí máš rád."
,, Chceš tu chvíli zůstat?"
,, Jestli tě můžu,abys pohlídal Dais a dal jí najíst?"
,, Samozřejmě."
,, Děkuji Nialle. Za nás obě."
,, Ale nemáš zač. Jak už jsem říkal, jste to nejlepší co mě kdy potkalo."
Pohladil jsem jí po zádech a stiskl jí ruku.
Jsem si stoprocentně jistý, že jí nikdy neopustím.
,,Tak Dais my jdeme papat,maminka je teď smutná víš.",,Aha." Řekla celkem se divím, že rozumí
Malou jsem vzal a před brankou jsem jí dal do kočárku a připoutal.
,, Víš Dais, táta ti něco řekne, ty mě vyslechneš." Řekl jsem směrem k Dais
Seděli jsme u kašny na náměstí. Daisy pila mléko z krabičky a papala medvídka plného čokoládou.
,, Mám bratra,jmenuje se Greg a schodou náhod se jeho syn jmenuje Theo a manželka Denise. Ona nemá rodinu. Odkopli jí. Třeba to je přece jen tvoje teta."
,,Hmmm"
,, Zkusím zavolat Harrymu."
Jen co jsem zašmátral v kapsy začal mi vyzvánět telefon jak blbý
No Harry vycítil moji intuici o volání. Zvedl jsem mu to a on na mě spustil.
,,Hele kámo? Koukal jsi na internet?"
,,Ne ? Proč brácho?"
,, Ohromný skandál! Niall Horan byl spatřen s mladou dívkou a dítětem, které ho oslovilo táta.Mám pokračovat?"
,,Nene, to je dobrý. Jsem si toho vědom a jsem nešťastnější na světě. Myslel jsem si, že mi takhle nikdy nikdo neřekne."
,, Bože brácho, měl bys to říct Tei."
,, Řeknu. A když jsme u toho, myslíš že by jsi mi celý příští týden dal pozor na holky?"
,, Ano, co chystáš ty tajnůstkáři?"
,,V táboře ti to řeknu.Musím za Teou. Je na hřbitově."
,,Proboha co dělá na hřbitově?"
,,No co asi blbečku. Šla navštívit mámu."
,, Díky za objasnění. Tak čau, ale dnes uspávám Daisy já a spí u mě!"
,, Nevím zda ti to projde,bude se dnes koupat."
,,Ach"