Pipinka

421 15 3
                                    

Upřímně se mi moc nelíbí, že je Tea v rukou Harryho. Né, že bych mu nevěřil,ale jisté obavy tu jsou. Co když jí svede a ublíží?
Ihned jsem tyhle úvahy zahnal do kouta, když přišla máma s novinami v ruce a v druhé vedla Dais.
,,Tady ta malá princezna se stále vyptává po tátovi? Viď?"
,,Hm?"
,, Měli jste si jí vzít sebou. Ráda bych poznala matku tvého dítěte"
,, Já vím,ale ona je teď s Harrym v Birminghamu, zařizují naše bydlení."
,,No tak to chápu,a kdy poletíte domu?"
,,Tea byla ráda,kdyby jsme oslavili Daisini narozeniny asi společně. Má je šestého srpna."
,, Dobrá,tak pátého pojedete?"
,,Asi, ano. Mami, rád bych s tebou něco probral. Šlo by to?"
,, Určitě, šlo. Vždyť víš, že jsi tu vítaný jak sám tak se svou přítelkyní a dětmi."
,, Díky mami. Mám tě rád."
,,To já tebe taky."
,, Už je celkem pozdě, můžu jí prosím vykoupat? Co jí tak mám dát k jídlu?" Zeptal jsem se mámy
,, Jí ta malá jogurt s medem?"
,, Jo toho by se mohla ujíst." Řekl jsem
Máma se na mě usmála a Dais pohladila po její malé tvářičce.
,, Ručníky snad ještě najdeš broučku?"
,, Samozřejmě. Pohlídáš jí na chvíli ještě? Půjdu napustit vodu a nachystat si pro ní pyžamo."
,,Tak pojď Dais, půjdeme spolu dolů ano? Tatínek ti nachystá koupel a půjdeš se čvachtat. "
Malá se začala smát a šla tedy dolů s mojí mámou.
Měl jsem chvíli čas tak jsem napsal Tee SMS.

Ahoj Tee, Dais se teď jde vykoupat. Ozvu se ti ráno. Pusu Nini <3

Začal jsem tedy prohrabovat tašku, když jsem uviděl společné fotky našeho království.
Vytáhl jsem tričko s krátkým rukávem a k tomu plenky. Zjistil jsem, že už mám poslední dvě tak budu muset nakoupit.
No to nevadí, hlavně bych měl zkontrolovat velikost. Jop jsou to trojky.
V koupelně jsem napustil vanu dal do ní bublinky. Dnes jsem se rozhodl, že se půjdu koupat s ní,ale vezmu si plavky aby se nelekla, že nemám pipinku.
Dolů jsem šel pro Dais a vzal si jí od mámy. V koupelně jsem jí sundal veškeré oblečení a preventivně jsem jí chvíli podržel nad záchodem,aby se zase nepočůrala do vody - jako když jí koupal Liam.
S Daisinkou jsme vlezli do vany a já sem zavolal mámu,aby nás vyfotila.
Měli jsme tam dost pěny a já jí měl díky Daisy na hlavě. Máma vyfotila několik fotek a odešla.
Řekl jsem mámě ať připraví pro Daisy jogurt. Když jsem ji vykoupal tak jsem jí šel obléct a nakrmit. Když jsem ji krmil tak se pořád smála a plyvala na mě jogurt. Tak mi nezbylo nic jiného než ji a sebe znovu převléknout. U mámy byla v ložnici postýlka po Theovi. Máma tam skládala vyprané prádlo. Postílku jsem přenesl do mého starého pokoje. Jelikož jsem počítal že nebudeme mít pro Daisy deku,vzal jsem dvě zavinovačky které měla Tea na táboře. Potom co jsem jí uložil do postýlky tak začala brečet a pořád se po mně natahovala. Když jsem si ji vzal a lehl jsem si s ní na postel tak během chvíle usnula. Opatrně jsem jí vzal a dal jí do postýlky, zavinovačkou jsem jí zakryl a odešel z pokoje za mámou do obýváku.
Máma seděla na kraji gauče, sledujíc její oblíbený pořad.
Jakmile jsem vstoupil do pokoje,vyskytl se mi pohled na spícího Thea.
Máma vypla televizi a my se vydali potichu do kuchyně. V kuchyni na poličce stála fotka malého smějícího Thea a jeho dvou podotýkám živých rodičů.
,, Víš mami, ona Tea nemá rodiče. Má nevlastní mámu, která jí vyhodila na tábor s ročním dítětem, který je moje."
,, Mohl jsi jí vzít sebou. Místa je tady dost."
,, Já vím, příště. To už pojede s námi. Napadlo mě,co kdyby jste přijeli vy k nám? Podívat se na dům a tak dál?"
,, Klidně, tak my přijedeme.  Doufám, že pojede i Denise s Gregem a Theem. Dlouho jste se neviděli."
,, Taky mi to chybí, hlavně Theo. Lump jeden. Neboj, zítra bych se chtěl zajet s děckama na nějaký výlet. Nemáš nějaký nápad?"
,, Mám, jistěže. Zítra jsem doma,nejdu do práce a tak se chci zeptat, jestli bych mohla s vámi."
,,Budu moc rád." Usmál jsem se na ní
Pokec s mámou mi vážně chyběl. Člověk, který mě vždy vyslechl a nechal mě jít svým snem.



Budu ráda za komentář i hvězdičky!

Malá DaisKde žijí příběhy. Začni objevovat