Týden uběhl jako voda a mě s dětmi už propustili domů. Nebyla jsem vůbec připravená se o ně starat. Jakmile jsem se podívala do Jamininích očí viděla jsem Harryho bezvládné tělo ležet na nemocničním lůžku. Harry má úplně stejné oči jako naše Jamie.
Venku už sníh ustává tak můžeme jezdit s kočárkem. Dneska ráno jsme s Niallem mlčky balili Theovi věci, protože odlétá zpět do Irska k Denise. Zítra pro něj dojede Greg. Už jsme mu to říkali,ale dělal strašný scény.
Také bych nechtěla pryč od těch co mě mají rádi.
Niall už je s námi doma. Udělali jsme to zatím tím způsobem, že dvojčata jsme rozhodili do dvou pokojů. Edward spí se mnou v ložnici. Máme tam manželskou postel u zdi. Zatím spí v hnízdečku. Jelikož jsou malincí tak jsme si mohli dovolit snést jednu postýlku dolů a dát jí do obýváku místo vánočního stromku. Když jsou děcka po krmení a vykoupání nebo něco děláme dole tak jsou spolu v jedné postýlce. Oba se sem vejdou.
,,Nialle, já odpoledne sjedu za Harrym. Musím za ním."
,,Jo, jasně. "
Odpoledne jsem se sbalila včetně Daisy. Vzali jsme dole její nový kočárek do kterého jsme dali fusak. Boty jsem jí dala do tašky u kočárku,kde jsem nacpala jen to nejnutnější. Dvoje tepláky, tři trička, ponožky, punčochy.
,, Daisinko pojď jsem! Půjdeme za tatínkem."
,, Jupí."
Daisinku jsem rychle oblékla. Vzala jsem si z vrchu asi 500 £. Všechno jsem to nacpala do kapsy od bundy. Na chodbě jsem si ještě vzala papír s tužkou.
Do nemocnice jsme se dostali autobusem. Zastávku máme kousek od domu.
,,Daisy, pojedeme na výlet jo? Zajedeme za dědečkem. Jo?"
,,Tak jo,čo táta?"
,,Tam jdeme teď. Musíme napsat strejdům a tátovi, aby se o nás nebáli."
,,Mimi čo?"
,,Miminka zůstali s Niallem."
,, Aha."
Naštěstí se mě už na nic neptala tak jsme vjely do nemocnice.
,, Dobrý den, tady paní Stylesová. Jdu s dcerou za manželem."
,, Jistě. Pokoj číslo 3. Akorát leží na ARO jednotce."
,, Děkuju."
Daisinku jsem vyndala z kočárku, který jsem nechala dole pod schody.
Obula jsem jí botky a sundala bundu.
Ona se mě chytla za ručičku jak jsme se to krásně naučili.
Vystoupali jsme schody nahoru a dostali se k takovému automatu. Zmáčkli jsme na tlačítko příchod sestry a ta skutečně přišla.
,, Paní Stylesová?"
,,Ano,jdeme na chvíli za Harrym. "
,,Tak pojďte." Usmála se a vedla nás oddělení
U Harryho zrovna stála doktorka.
A poslouchala ho.
My jsme se s Daisinkou usadily u stolu,kde jsem začala psát na papír.Milý Harry a Nialle, takhle to opravdu dál nejde. Abych řekla pravdu já na to nemám. Harry ty se válíš v nemocnici s plícemi plných kouře za to Niall běhá kolem dvojčat sem a tam. Theo zítra odjíždí takže mě už u nás nic nedrží. My s Daisinkou odjíždíme na dobu neurčitou. Prosím vás, aby jste mi nevolali ani nepsali a už vůbec nehledali. Doma to na mě všechno padá.
Harry nezapomeň,že tě miluju. Budu zas ta nejšťastnější až se mi probudíš. Slibuji, že vrátím.
S láskou Tea..Dopis jsem dala do obálky. Jakmile vyšla doktorka šla jsem se informovat o jeho stavu.
,, Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak na tom manžel je."
,, Paní Stylesová?"
,,Ano."
,, Váš manžel má stále v plicích spoustu šelestu z kouře. Probudit by se dal,ale mohl by zase upadnout do kómatu. Nejlepší by bylo počkat ještě celý další týden. Musí nabrat živiny aspoň z té kapačky."
,, Rozumím. Tady je pro něj pak vzkaz. Můžu mu ho nechat na stolečku?"
,, Jistě. Můžete za ním dnes jen na chvíli. Za hodinu jede na rentgen plic a Ctčko."
,, Dobře."
Daisinku jsem chytila za ruku a vydali jsme se naproti tatínkovi. Daisinka si k němu sedla na postýlku a smutně na něj koukala.
,, Zlato, já teď vysvětlím tatínkovi co budeme spolu dělat. Můžeš si k němu lehnout. Chceš?"
,,Hmm"
Už si sama vyzouvala botu. Trochu jsem jí pomohla a ona opravdu lehla vedle něho a hladila ho po ruce.
,, Harry, prosím. Vzbuď se prosím co nejdříve. Chci už tě doma. Potřebuju zase od tebe slyšet jak moc mě máš rád.. že nás neopustíš.."
Harryho ruku jsem stiskla a řekla jsem :
,, Miluju tě Harry."
Tyhle slova používám jen když to doopravdy myslím vážně.Dneska by mohla být ještě jedna na večer! ♥️