Doba u bazénu už vypršela. Všichni jsme posbírali rukávky Daisinčin kruh. Plavací pomůcky vzal Zayn. Liam vzal kočárek s uřvanou Dais.
,, Miláčku pšš, táta tě na chatě hned převlékne."
,,Hmm"
Celkem mě udivilo, že přestala brečet.
Niall mě chytl za ruku a šli jsme k chatám.
Naštěstí se dnes nemusíme do něčeho dalšího zapojovat, takže je to v cajku.
Harry s Liamem odešli hned co se usušili, něco kvůli odpolednímu programu. Malá Dais byla furt u Nialla. Já jsem se ještě nestihla převlíknout protože všem ještě vařím špagety.
No jo chlapcům dvě vafle nestačili.
,,Teo?"
,,Co potřebuješ Nialle?"
,,Jdu umýt Dais. Abys jí nehledala.Nachystáš jí pyžamo a mě taky prosím?"
,,Jo, nachystám."
,, Díky lásko si zlato."
,,Jak Dais usne tak se ještě neoblíkej do pyžama. Chci se jít projít."
,, Proč neřekneš Harrymu? Viděl jsem vás jak jste se objímali."
,,Uklidni se Nialle,to přece není trestný. Je to můj kamarád."
,, Víš co, dej mi pokoj já vykoupu Dais a uspím jí. Pak mě tady nehledej."
Na to jsem nereagovala a šla scedit špagety. Místo toho abych vodu špaget vylila do dřezu vysypala jsem si to na nohu a příšerně se opálila. Celé moje tělo pohltila ohromná dávka bolesti.
,, Proč tady sakra tak řveš?!" Křičel na mě zase Niall,,Nech mě bejt." Vzala jsem si ručník následně ho namočila aby z něj trhla voda.
Po chvíli přišel Harry a když viděl tu spoušť okamžitě mě odnesl do koupelny kde na mě lil studenou vodu. Už to nebolelo jen mě studila ta voda.,, Harry!" Křikla jsem
,, Už jdu. Obleč si jen tohle ale namoč to. Jedem hned do nemocnice."
,,Ne prosím.
,, Musí se na to podívat."
Harry mi nasadil ty šaty a vyšli jsme.
Niall už nic neříkal. Byl zalezlí s Daisinkou v pokoji.
Dnes tam spát vážně nehodlám.