Evsane(!) bir espri yapacağım. Hazır mısınız? NCT İN THE HOUSE 🤡🤡🤡
(Çok komik biliyorum.) Her neyse. Harika bir espri de yaptıktan sonra okumanıza izin veriyorum. İyi okumalar!12.07.20
19.39
Hera🍷___
Jung Yoonoh
Eve gelince eşyalarımı yerleştirmiş ve duşa girmiştim. Duştan çıkıp, saçlarımı taramış üzerimi giyinmiş, -yarın okul olduğu için- çantamı hazırlamıştım ve sonra su içip oturma odasına gitmiş, kendimi koltuğa atmıştım. Yaklaşık 15-20 dakikadır en sevdiğim diziyi izliyordum. Ben bunları yaparken kardeşim ise eşyalarını yerleştirmiş, duş almış ve yeni üzerini giyinip yanıma gelmişti. Şuan saçlarını taramakla meşguldü...
"Sonunda..."
"Evimi özledim. O ne öyle deniz kum güneş?"
"Aslında iyi bir şey değil mi ya deniz kum güneş? Doğru sen sevmiyorsun..."
"Hmhm, ben sevmiyorum."
Chohee'nin omzuna kolumu atıp onu kendime çekmiş saçlarını sevmiştim. Sonra aklıma gelen sahnelerle biraz gözüm dönmüştü. Biraz, çok az.
"Siz bu Jungwoo'yla fazla iyi anlaşıyorsunuz ha?"
"Şey aslında, Jungwoo çok iyi kalpli ve çok şirin biri. Bence birazcık çabalarsan Jungwoo'yla çok iyi anlaşırsınız. O seni çok sevmiş. Gerçi çocuğu resmen öldürmekle tehdit etmiş olmana rağmen neyini sevdi bilmiyorum ama..."
Hafifçe alnına vurmuş ve gülmüştüm.
"Sevilmeyecek yanım var mı ki benim? Hem yakışıklıyım, hem abinim, hem uzun boyluyum, hem zekiyim. Ben bir insanın-bak insanın diyorum erkek ve kız olarak ayırmıyorum. Bir insanın isteyebileceği tüm özelliklere sahibim."
Chohee gülmüş ve elimi tutmuştu.
"Hıhı, evet öylesin abiciğim."
"Sen beni sevmiyorsun değil mi? Cadı."
"Ya sen, seni benden daha çok seven birini bulabileceğini düşünüyor musun acaba?"
"Tabiki düşünüyorum! Benim fanlarım var!"
Bu sefer söylediğime kendim bile inanmamış ve ikimiz aynı anda kahkaha atmıştık.
"Abi."
"Efendim?"
"Sence de Bay Lee sana çok harika davranmıyor mu?"
"Evet, harika davranıyor. İlginç ama, sanki Bay Lee değilmiş gibi."
"Ya sana gösterdiği kişi gerçek Taeyongsa?"
"Umarım öyledir, çünkü ben bu Taeyong'u çok sevdim."
"Sen hangi Taeyong'u sevmiyorsun ki?"
"Hepsini seviyorum, doğru."
Bir süre daha oturup sonrasında biraz dışarı çıkıp birlikte yürümeye karar vermiştik. Yaklaşık 1 saat yürüdükten ve dondurma alıp eve döndükten sonra oturup dondurmalarımızı yemiştik, ardından da annemle babam gelmişlerdi ve sabah okulumuz olduğu söylenilip-saat 23.04 olduğundan dolayı olsa gerek.- yatmaya gönderilmiştik.
___
Gece de bir bölüm atar, beklenileni yapar ve uyurum 🤡12.07.20
19.42
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox