Jung Yoonoh
13.17
Neo City Lisesi spor salonu"Hyung sence kazanır mıyız?"
Yukhei'e dönüp gülümsedim.
Tabiki kazanırız? Şu takıma bir baksana. Chicago Bulls kadrosu gibi."Tabiki! Çok çalıştık ve iyiyiz."
Yukhei gülüp ayakkabılarını sıkıca bağladıktan sonra yaklaşık 10 dakikamız kalmıştı. Okullar arası final maçıydı ve önemliydi. İçeriye antrenörümüz Kunhang hyung girince ellerini çırpmış ve onu dinlememizi sağlamıştı.
"Evet, hazırsınız değil mi? 10 dakika sonra sizi çağırırlar. Maçı da alın. Yoksa kafalarınızı duvarda sektiririm yakışıklılar."
Hepimiz gülüp selam verdiğimizde o da gülümseyip saçlarını düzeltti ve soyunma odasından çıktı.
"Cidden sektirir... Bu maçı alamazsak öldük..."
Ardından okulun ismi anons edilmiş ve bizde sahaya çıkmıştık. Karşı takım iyiydi. Sonuçta finale kadar gelmişlerdi. Ama tabi, bu takımda Jung Yoonoh var, bir de Taeyong hyungun izlediğini var sayarsak... Bu maç bizim. Üzgünüm.
Maç başladığında elime gelen ilk topu anında potaya sürmeye başlamıştım, önüme gelen herkesi tek tek geçtikten sonra potanın gerisinde birilerine takılmıştım, yanımdaki Jungwoo'ya bakıp konuştum.
"Jungwoo bana şans dile..."
"Ne için hyung?"
"Şuan yapacağım şey çok riskli çünkü."
"Ha?"
Topu benden çok ilerideki potaya savurabildiğim kadar savurup gözlerimi sıkıca yummuştum. Girerse puan bizimdir, girmezse zaten hiç bizim olmamı-
"Benim abim o! Benim!"
Gözlerimi açıp önce bağıran kardeşime sonra da bana şokla bakan takımıma ve karşı takıma baktım. Düdük çalıp takımlar toplaştığında Kunhang hyung elini omzuma atmış ve 'aferin' demişti. Sonra da eliyle enseme vurmuştu.
"Hyung bu ne içindi!?"
"Manyak herif. Niye saçma sapan riskler alıyorsun?"
"Ehe..."
Ardından düdük tekrar çalmıştı ve karşı takım bir sayı almıştı. Arkasından alınan sayı bizimdi ve son sayıyı da bitmeye 25 saniye kala yine biz almıştık.
Maç bittiğinde soyunma odasına gitmiş üzerimizi değiştirip çıkmıştık. Kunhang hyung bizi finali kazandığımız için yemeğe götürmeye karar vermiş ve maça gelen diğer öğretmenlere de gelmelerini teklif etmişti. Taeyong hyung, Bay Nakamoto, Bay Seo, Bay Leechai, en sevdiğim ikinci kimya öğretmenimiz Bay Moon ve yeni çince öğretmeni Bay Dong gelmeyi kabul etmişlerdi. Chohee'ye dikkatli olup eve gitmesini söylediğimde Chohee eve gitmişti. Bizde bir restorana oturmuştuk.
___
Bu ilk kez yapacağım bir şey, oylama. İlk oylama:Sizce anlatıcı olarak 3. Şahıs(yazar anlatımı) mı yoksa 1. Şahıs(karakter anlatımı) mı kullanmalıyım? Yorumlarda cevaplarınızı belirtin lütfen. Oy vermeyi unutmayın. İyi geceler çilekli pastalarım!🍓❤️
22.07.20
23.14
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox