27

361 29 29
                                    

-Yazar anlatımı-

2 hafta sonra

"J-Jungwoo... Sen... Ne yaptın abime böyle!?"

Chohee kızgınca fısıldadığında Jungwoo omuz silkti.

"Gaz ver dedin ya güzelim."

Chohee Jungwoo'nun yakasına yapışıp onu kendine doğru çekti.

"Lan ben sana gaz ver dedim herifi sıcak hava balonuna çevirmişsin!"

Jungwoo gülmesini tutamayıp ağzını kapattı. Şuan ikisi erkekler tuvaletine girmiş, koridorda Taeyong hyunguna aşk itirafı yapan Yoonoh'u izliyordu. Teneffüs değildi ve Yoonoh'un sınıfının dersi boştu. Taeyong sınıfa girecekken Yoonoh onu durdurup koridora çıkarmıştı. Jungwoo da 'Başım dönüyor revire gideceğim.' diyip Chohee'yi de aynı bahane ile sınıfından aldıktan sonra onları izlemeye gelmişti.

"Hızınız 102 yavaş amına koyayım."

Arkadan elma yiyerek gelen Yuta herkesin Taeyong ve Yoonoh dışında herkesin-Chohee ve Jungwoo'nun- dikkatini çektiğinde Jungwoo onu da tuvalete çekmişti.

"Hyung sus bi."

"Yoonoh sen benim öğrencimsin."

"Biliyorum."

"Yoonoh sen benim öğrencimsin!"

"Biliyorum dedim ya! Ne yapayım! Seviyorum işte!"

"Burada konuşamayız. Sonra konuşalım."

Taeyong, Yoonoh'u sınıfa sürüklediğinde diğer üçlü bulundukları yerden çıktı.

"Hey hey, siz iki manyak, durun bakalım. 1. Soru: Siz burada ne yapıyorsunuz? 2. Soru:Nasıl dersten çıktınız? 3. Soru:CHOHEE'YLE ERKEKLER TUVALETİNDE NE YAPIYORDUNUZ!?"

"Iıı, şey. Hyung açıklayabilirim. Şöyle anlatayım. Biz Chohee'yle öğretmenlerimizden izin alıp sınıflarımızdan çıkmışız tamamen tesadüf yani, aynı anda çişimiz gelmiş işte. Sonra Taeyong ve Yoonoh hyungu gördük bizi görmesinler diye buraya saklandık."

Yuta önce elindeki elmayı ısırmış sonra tam gidecekken durmuştu.

"Elma yiyecek misiniz?"

Jungwoo gülmemek için kendini kasarken Chohee de tam olarak aynı durumdaydı.

"Y-yok hyung sağol."

"Yemeyecek misiniz? Ben yerim. Hadi sınıfınıza."

Yuta gittiğinde Chohee ve Jungwoo birbirine bakıp gülmüş ve sınıflarına gitmişlerdi.

___

Bu 2 🤡

26.07.20
15.55
Hera🍷

𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin