Lee Taeyong
16:09
Neo City Lisesi spor salonuOkuldan çıkıp Jungwoo'yla birlikte spor salonuna gelmiştik. 2 gün sonra karşı okulla-Seul Amerikan Lisesi- basketbol maçları vardı, Jungwoo okul takımının toplanmasını beklerken ben de oturmuş onu izliyordum. Karşıdan gelen Yoonoh ve Chohee'ye kısa bir bakış atıp gülümsediğimde yanıma gelip selam verdiler ve oturdular. Yoonoh üzerine salaş bir tişört ve altına dizinde biten bir basketbol şortu giymişti. Kabul ediyorum. Fiziği harika ve üzerine giydiği her şey yakışıyor.
"Merhaba Bay Lee."
Düşüncelerimi kafamı sallayarak bir kenara bırakıp bana selam veren Chohee'ye gülümsedim.
"Hoşgeld-"
"Tae Hyung!"
Kafamı bana seslenen Woo'ya çevirip sorarcasına ona baktım.
"Efendim?"
"Su almayı unutmuşum da su almaya gider misin?"
Jungwoo'ya ters bir şekilde bakıp çantamdan yanımda taşıdığım su şişemi çıkardım.
"Al bunu iç."
Uzattığım şişeyi alıp aşağıdaki dinlenme banklarından birinin üzerine bıraktığı sırada Yoonoh da çantasını alıp Jungwoo'nun yanına indi.
"Birazdan gelirler. Isınalım mı?"
Jungwoo gülümseyip onaylanmıştı ve koşmaya başlamışlardı.
"Ee, Cho. Nasılsın?"
"İyiyim Bay Lee, teşekkür ederim. Siz nasılsınız?"
"Ben de de iyiyim, yorgunum biraz."
Bir süre sessizlik olmuş ve hiç konuşmamıştık. Ardından antrenman başlamış ve onları izlemiştik. Antrenman bittiğinde Jungwoo ve Chohee biraz flörtleşiyorlardı. Yoonoh ve ben de arkalarından yürüyorduk.
"Yoonoh?"
"Efendim Hyung."
"Aklıma takılan bir şey var... Ama sana sormam biraz saçma olur... Her neyse ya, boşver."
Başını yukarı aşağı salladığında yürümeye devam ettik. Okuldan çıkınca biz Jungwoo'yla arabaya bindik ve onlarda evlerine doğru yürümeye başladılar.
___
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın çilekli pastalarım. Sizi seviyorum, iyi geceler! 💛
21.07.20
23.43
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox