Lee Jeno
Okula geldiğimde, sırama oturmuş, çantamı sırada bir yerlere koymuş ve kafamı çantamın üzerine koyup gözlerimi kapatmıştım.
"Günaydın Jeno~"
"Günaydın Huiyin."
Bana sormadan yanıma oturmuş ve gülümsemişti.
"Nasılsın?"
"Uykum var."
"Şey, biz Chohee'yle bir iddiaya girdik."
Kaşlarımı çatıp kafamı çantamdan kaldırmıştım.
"Bu konunun beni ilgilendiren kısmı benim üzerimden olması değildir umarım."
Elini kaldırıp hızla sallamış ve telaşlı bir şekilde konuşmaya başlamıştı.
"Yo yo yo, tabiki hayır. Sadece yardımını istiyorum."
"Ne yardımım dokunabilir ki?"
Şirince gülümsemiş ve gülüşünün arasından kısık bir sesle konuşmuştu.
"Bana erkekler konusunda yardım et..."
"Nasıl olacak o iş? Bunu benden daha iyi bilen birilerine danış bence. İlişki uzmanı değilim."
Kafamı tekrar çantama koymuştum.
"Of aman, hiçbir şeye evet deme zaten. Uyuz."
"Ben mi!?"
Sinirle kafamı kaldırıp tısladığımda gözlerini kıstı.
"Başka kim olabilir? Sınıfta sen ve benden başka kim var kaslı ve uyuz bey?"
"İltifatlar için teşekkürler. Şimdi sıramı terk edip arkadaşının yanına geri dön."
Kafamı sırayageri koyduğumda sıradan çıkarken sıraya hafifçe tekme attı ve kafamı sıraya vurdum.
"Uyuz uyuz hareketler yapma boğarım seni."
Sınıftan çıktığında gülmüş ve kafamı milyonuncu kez çantama koymuştum.
"Vay anasını, kedi dedik kaplan çıktı."
___
Kim Jungwoo
Sabahın 8'inde okula gitmek... Berbat. Tek güzel yanı-
"Günaydın Zeus."
İşte tek güzel yanı da geldi.
"Günaydın Cho, nasılsın?"
"Gözlerimin altındaki halkalar beni boğuyormuş gibi hissediyorum."
Elinden tutup yanıma oturmasını sağlamış ve endişeli bir şekilde sormuştum.
"Neden? Sıkıntı mı var?"
İç çekti ve gözlerini ovaladı.
"Abimle atıştık, anlamışsındır dün. Normalde benimle konuşur ve barışmaya çalışırdı, sanırım bu sefer biraz ağır konuştum. Kendime kızıyorum o kadar kızıyorum ki; uyku tutmuyor."
"Üzülme güzelim, barışırsınız. Ama bence ilk adımı sen atmalısın. Sanırım şuan yalnız kalmak istediğini düşünüyor."
Gözleri parlayarak bana bakmıştı ve gülümsemişti, bu neydi ki şimdi?
"Güzelin miyim gerçekten?"
"Evet... Güzelimsin."
Kafasını omzuma koymuş ve 5 dakika bile geçmeden düzenli nefes sesleri kulağıma gelmeye başlamıştı. Zilin çalmasına az kaldığı için sınıfa giren Yukhei'e birazdan geleceğimi söylemiş Chohee uyanmasın diye kucağıma alıp koridordaki garip bakışlar eşliğinde sınıfına götürüp sırasına bırakmıştım. Sınıfta bulunan Renjun ve Jeno ikilisi oturmuş konuşuyorlardı. Çok takılmayıp sınıftan çıkacakken arkamdan Renjun'ün sesini duymuştum.
"Ooo hyung? Çıkıyor musunuz?"
"Niye soruyorsun? Yine okula mı yayacaksın?"
"Ya hyung biliyorsun, istemeden oluyor!"
"Biliyorum. O yüzden söylemeyeceğim. Görüşürüz."
Sınıfa Huiyin girmişti ve onu tembihlemiştim.
"Cho uyanınca abinin saçma sapan sorular sormasına izin verme. Tamam mı?"
"Tamam, git sen. O iş bende."
"Görüşürüz o zaman."
El sallamış ve sınıftan çıkmıştım.
___
Hop saldım bunu da. Oy verip yorum yapın çilekli pastalarm😚15.07.20
01.20
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox