05

763 61 68
                                    

Jung Chohee

"Abin geliyor galiba."

Arkamı dönüp Jungwoo'nun baktığı yöne baktım.

"Bay Seo çağırınca uçarak geldi galiba eheheh."

Jungwoo -ekstra saçma- gülüşüme bakıp güldü.

"Çok şirinsin."

"Sen kendini görmüyorsun gali-yani şey teşekkür ederim."

Biz birbirimizle flörtleşirken arkamdan kafama vurulmasıyla ciyakladım.

"Sen ölmek mi istiyorsun!? Aaa abim..."

"Eve gidince göstereceğim ben sana 'aaa abim'i. Merhaba. Ben Yoonoh. Chohee'nin abisiyim."

Abisiyim kısmını bastırarak söylemesi Jungwoo'nun yüzünde ilginç bir ifade belirmesine sebep olurken gülümseyip aradaki gergin havayı dağıtmaya çalışarak Jungwoo'yu dürttüm ve gülümsememin arasından sessizce fısıldadım.

"Sakin ol. Yemez seni."

Bu sefer Jungwoo ayağa kalkıp gülümsedi, ardından elini abime uzattı.

"Merhaba Hyung. Ben de Kim Jungwoo. Memnun oldum."

"Tabi, tabi ben de."

Bana ateş saçan gözlerle bakan abime karşın gülümsememi genişlettim.

"Bay Lee nerede? Özür dilemeliyim. Saçma sapan şeyler söylemişlerdir okulda."

"Iıı, arkanda abicim."

Gözleri fal taşı gibi açıldı, arkasına dönüp Bay Lee'nin önünde 90 derece eğilip selam verdi.

"Merhaba Bay Lee... Şey, ben okulda olanları duydum Mark anlattı. Size zorluk çıktığı için özür dilerim. Ama böyle bir şey yok gerçekt-"

"Sana da Merhaba Yoonoh. Okulda olanlar senin değil bu saçma dedikoduyu yayanın suçu. Böyle bir şey varsa bile bu kimseyi ilgilendirmez. Duyguların senin suçun olamaz. Zaten seni iyi tanıyorum. En sevdiğim öğrencilerimdensin."

"Üzülüyorum Bay Lee..."

Üzüldüğümü belli eden bakışıma karşılık Bay Lee gülümsedi.

"En sevdiğim öğrencim demedim onlardan biri dedim Cho. Sen onlardan 'biri' değil en sevdiğim öğrencimsin."

Abimin kulağına eğilip kıkırdadım.

"Ağla."

"Hyung ben neyim?"

"Sen araya girmesene. Sen kardeşimsin."

Bu sefer Jungwoo bana bakıp saçlarını havalı bir şekilde geriye attı.

"Hadi deve güreşi yapalım!"

Bay Nakamoto'nun ortama zıplayarak girmesiyle ben de ona katılıp zıplamaya başladım.

"Evet Bay Nakamoto'ya katılıyorum, hadi deve güreşi yapalım!"

"Cho sen de mi?"

"Cho sen de mi?"

Abim ve Bay Lee aynı anda konuştuğunda gülümsedim.

Operasyon 1:
İkisine birbirlerine benzediklerini düşündür ve sempati yarat. Başarılı.

"Yoonoh hyung sen katılmıyorsan Chohee'yi ben alıyorum takımıma."

Gözlerim şokla açılırken Jungwoo'ya döndüm.

"BEN OYNUYORUM. GEL CHO!"

Abimin dediğini yapıp onu takip ettim arkamızdan da diğerleri gelmişti.

"Ben yine tek kız kaldım..."

"Taeyong hyung biz aynı takımdayız değil mi?"

Bay Lee'ye baktığımda başını olumsuz anlamda salladı.

"Ben oynamıyorum Woo. Yutayla takım olun."

"GEL JUNGWOO! YENELİM ŞUNLARI!"

"Korkuluk ve karga ortama giriş yaptı! Şimdi rakipler düşünsün!"

"Iıı, şey... Canım öğretmenlerim... Çok üzgünüm ama ortamdaki tek kız olarak güreşi size kaptıramam. Şimdiden özür dilerim!"

İlk hedef:Chittaphon×Youngho
İkinci hedef:Jungwoo×Yuta
Ve son hedef:Abimi Taeyong'un üstüne düşür.
Ben harika bir cadıyım.

"Taeyong! Hakemsin!"

Bay Seo konuştuğunda Bay Lee yerine oturamayıp geri geldi. Ben de bu sırada abimin omzuna tırmanmaya çalışıyordum.

"Abi düz dursana ya!"

"Ağırsın ne yapayım!"

Herkes gülerken, sonunda tırmanabildiğimde kafasına vurdum. Ve Bay Lee bağırarak güreşi başlattı.

"Hadi başlayın!"

"Abi önce Bay Leechai ve Bay Seo!"

"Okeeeyy"

Hızlıca ben ayağımla ve abimde eliyle Bay Seo'nun omzuna ve elimle Bay Leechai'nin karnına hamle yaptığımda anında yıkıldılar. Ardından o sırada bizi yıkmaya çalışan Jungwoo'ya önce gülümsemiş ve fark ettirmeden kolunu tutmuş o da gülümseyince kolundan çekip düşürmüştüm. Ardından sıra son hedefe geldiğinde abim beni indirmeye çalışırken dengesini bozmuş ama o öne düşerken ben ters bir şekilde arkaya düşmüştüm.

"Üzgünüm Bay Lee!"

Suya hâlâ düşmemiş olmam sebebiyle gözümü açmıştım. Aslında planım başarılı olmuş ve bir taşla iki kuş vurmuştum, çünkü abim Bay Lee'nin üzerine ben Jungwoo'nun kucağına düşmüştüm. 

"Yakaladım seni, küçük cadı."

Bana gülerek bakan Jungwoo'nun dudakları çok ilgimi çekerken tam ona yaklaştığım sırada kolumdan çekilmemle suyun dibini boylamıştım.

___
Bugün de üç bölüm atacağım 🤡🤡🤡 İyi okumalar!

09.07.20

Hera🍷

𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin