30

369 29 54
                                    

Jung Yoonoh

"Şişenin kapağı soru, arkası cevap."

"Tamam."

Taeyong hyung, Jungwoo, Renjun, Bay Seo, Bay Leechai, Bay Nakamoto, Jeno, Chohee, Huiyin ve Jeno'nun pek haz etmediğinin çok belli olduğu kuzeni Yaeun. Açıkçası, kızla anlaşabilen tek kişi Jungwoo'ydu. Eh... Benim kardeşim de normal olarak kıskanıyordu. Çünkü benim kardeşim.

"Ben çeviriyorum yakışıklılar."

Yaeun konuştuğunda kimse onu takmadı şişeyi çevirmesini bekledi. Yaeun şişeyi çevirdiğinde soru kısmı bana ve cevap kısmı da Jungwoo'ya geldi. Tabiki hayır. Büyü yapmadım.

"Güzel... Doğruluk mu cesaret mi?"

"Doğruluk."

Ellerimi birbirine sürtüp aklımdaki soruyu sordum.

"Siz Taeyong hyung ve beni izlerken neler olduğunu anlat. Her şeyi."

Jungwoo, Chohee'den izin bekler gibi baktığında Chohee benim onlara attığım bakışı görüp mecburen onaylamıştı.

"Hyung başıma bir iş gelmeyecekse anlatıyorum..."

"Anlat çabuk."

"Siz konuşurken biz de sizi izliyorduk. Sonra siz bir anda konuşmayı bıraktınız öp-"

"Hığk"

Taeyong hyung hıçkırdığında gülmüştüm.

"Tamam orayı es geçiyorum. İşte size bir enerji geldi, enerjiden bizim ortama da sıçradı. Ama ilk Jeno, Huiyin'i öptü!"

Dua et yanımda Chohee var. Dua et Taeyong hyung var. Dua et bu unsurlar var diye duruyorum!

"Sonra Chohee-"

"Tamam yeter. Döverim yoksa seni."

Herkes güldüğünde ciddi olduğumu fark ettikleri zaman teker teker gülüşleri solmuştu.

"Ş-şey tamam o zaman ben çevireyim."

Jungwoo çevirdiğinde soru kısmı Chohee'ye ve Cevap kısmı Bay Nakamoto'ya geldi.

"Doğruluk mu cesaret mi Bay Nakamoto?"

"Ay içimi baydınız ne bu resmiyet ya. Okulda değiliz. Hyung deyin, oppa deyin, ajussi bile olur ya. Doğruluk."

"Iııı, şey sorayım. Okulda en sevdiğiniz öğrenciniz kim?"

Jungwoo araya dalıp elini yanağına koymuştu.

"Tabiki de benim."

"Yoo, uza velet. Yoonoh."

Şok olup Bay Nakamoto'ya döndüm.

"Bay Nakam-"

"Hyung. Yuta hyung."

"Şey, Yuta hyung. Teşekkür ederim de... Neden ben?"

"Kim dersini iyi dinleyen, yakışıklı, zeki, çalışkan ve kardeşine ders anlatıp ödevini yapan iyi bir abiyi sevmez ki?"

Lee Taeyong, öldün sen.

"Taeyong hyung! Sana söyleme demiştik!"

"Sesini ayarla istersen Yoonoh."

"Oha çok seme."

Hepimiz aynı anda Renjun'e baktık. Renjun ortamı yumuşatmak için gülüp konuştu.

"Şey yapın siz. Devam edin."

"O söylemedi ki. Chohee'nin yazısını tanıyorum. Onun karakterleri seninkilere göre daha oval ve yumuşak. Seninkiler daha sert vuruşlu."

"Hyung analiz mi çıkardın..?"

"Bebeğim ben Matematik öğretmeniyim. Tamam geri zekâlı gibi davranıyor olabilirim ama benim beynim bu ortamdaki herkesin beyninden daha gelişmiş."

Hepimiz gülüp Yuta hyungun şişeyi çevirişine baktık. Aslında... Çok yakışıklı, çokta cool duruyor... Davranışlaarı şirin bir bebek gibi olmasa... Yuta hyung okuldaki herkesin gözdesi olabilir. Gerçi şimdi de öyle zaten.

"Abi?"

Chohee diğerleri eğlenirken kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Efendim?"

"Ya şu Yaeun'a ben çok sinir oldum. Sürekli sana ve Jungwoo'ya bakıyor."

Kumral saçlarını okşayıp ben de kulağına fısıldadım.

"Boşver güzelim. Biz ona bakmıyoruz."

"Acaba Jungwoo'yu dövsen mi?"

"Boşver Cho."

Önümüze dönüp oynamaya devam ettik. 2 saat sonra herkes evlerine dağılmış biz de annemler gelene kadar ortalığı toplayıp yatmıştık.

___
İyi geceler bölümü 🙂

27.07.20
23.51
Hera🍷

𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin