Lee Taeyong
"Jungwoo, sana inanamıyorum. Ne demek 'kızı çok sevdim'? Senin kendinden 2 yaş küçük bir sevgilin var farkında mısın?"
"Hyung sadece kızla iyi anlaşabildiğimi ve kızı sevdiğimi söyledim, neden abartıyorsun ki?"
Gözlerimi devirip Jungwoo'nun elinden televizyon kumandasını aldım.
"Sorun kızla iyi anlaşabildiğini söylemen değil. Kıza gereğinden fazla yakın davranman Jungwoo. Ve Chohee kıskandığı halde sana bir şey belli etmedi. Bak, Chohee daha çok küçük 15 yaşında. Sen ona hem abilik hem arkadaşlık yapmalısın. Chohee her konuyu anlayışla karşılayabilir. Eğer bu tarz şeyler yapacaksan, yeni başlamışken bitir. Yoonoh onun ilkokulda falan bile sevdiği birinin olmadığını söyledi, hani şu 'Bilmem kim benim en iyi arkadaşım.' diyip evde ailene sürekli anlattığın kişiden bahsediyorum. Sen gerçekten her anlamda ilkisin. Lütfen onu üzme. Biliyorsun, o seni gerçekten seviyor. Yoonoh'un en çok sinirlendiği şeyin Chohee'ye yanlış yapılması olduğunu çok iyi anlamışsındır. Ona göre davran. Oyalama kimseyi."
Jungwoo sessizce yerinden kalkıp özür diledi ve iyi geceler dileyip odasına gitti.
___
Jung Yoonoh
"
Günaydın Bay Lee!"
Taeyong hyung kafasını bana çevirip gülümsedi.
"Günaydın Yoon, ne bu enerji sabahın 7sinde?"
İkimizde aynı yere gittiğimiz için koridorda yanyana, birlikte yürüyorduk ve Taeyong hyung benden 6-7 santim kısaydı. Aramızdaki boy farkı tatlıydı. Gülüp sınıfa girmeden önce konuştum.
"Bilmem, sizden geçti galiba."
Taeyong hyung da gülüp arkamdan sınıfa girmiş ve kapıyı kapatmıştı.
"Günaydın lan, mutlu mutlu ne geziyorsun yine ortalıkta?"
"Niye? Ben mutlu olamaz mıyım?"
"Olamazsın demed-"
"Tamam Mark anladım ben."
Mark gözlerini kırpıştırıp yüzüne yerleştirdiği alaycı sırıtışıyla konuştu.
"Ne bu alınganlık? Regl oluyorsun da haberimiz mi yok?"
"Ahahahahah. Çok komik."
"Hadi susta dersi dinleyeyim artık."
___
Hop, iyi geceler bölümü . Okuyun ve oy atıp yorum yapın 😚29.07.20
00.30
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox