32

364 30 60
                                    

-Yazar anlatımı-

3 ay sonra

"Yoonoh, buraya gel."

Yoonoh babasının sesini duyunca hemen yerinden kalkıp babasının yanına gitti.

"Efendim?"

"Kardeşinin neyi var? Sürekli üzgün. Okulda bir şey mi oldu?"

Ne diyecekti ki, 4 aydır çıktığı salağın teki onu aldatmış mı? En mantıklı seçeneği seçip konuşmaya başladı.

"Yok okulda sıkıntı yok, kendini halsiz hissediyormuş biraz. Dünden beri çok çalışıyor, günün yarısından fazlasını ders çalışmaya harcıyor. 10. Sınıfları fazla zorluyorlarmış. Yorulduğu için yani."

Babası başını sallayıp gülümsedi.

"Anladım, yardımcı ol biraz tamam mı?"

"Tamam babacığım."

Ardından kardeşinin odasına kontrol etmeye gitmişti. İçeri girdiğinde elindeki ve etrafındaki çilekli sütlerle -ve kutularıyla- ve elindeki peçeteyle önündeki bilgisayardan açtığı ucuz romantik filmi izliyordu. Ağlayarak.

"Chohee tanrı aşkına ne yapıyorsun? Bu çilekli sütler de neyin nesi?"

Chohee burnunu çekip ağlamaktan şişmiş gözlerini ona çevirdi.

"Abi-"

Kelimesi biter bitmez tekrar ağlamaya başladı, abisi kapıyı kapatıp yanına oturdu ve kardeşinin kafasını göğsüne bastırdı.

"Güzelim ağlama, yıpratma kendini bu kadar..."

"A-abi ben onu gerçekten seviyordum, hem de çok seviyordum. N-neden bana böyle yaptı? Bir sebebi olmalı abi, çok sıktın dese, artık sıkıldım dese, ona kızmazdım ki. B-birini öldürse bile kızmazdım, evimde saklardım onu. Son zamanlarda ilgisi azalmıştı zaten, fark ediyordum. Tatilde bile çok iyiydik. Tatilin sonunda aramıza bir soğukluk girdiğinin de farkındaydım. Ama o soğukluğun Jungwoo'nun başka biriyle beni aldatması olacağını beklememiştim."

Yoonoh kardeşinin başını göğsünden kaldırıp eline bir peçete alarak gözlerini sildi.

"Kalk hadi, gidiyoruz."

"N-nereye?"

"Kafa dağıtmaya."

Chohee'nin elinden tutup çekiltirdiğinde Chohee elini kurtarıp konuştu.

"Üzerimi değiştirmeliyim, böyle gelemem."

"Tamam güzelim bekliyorum ben seni kapıda."

Odadan çıkıp kapıyı kapattığında babasının yanına gitti.

"Baba biz Chohee'yle biraz yürümeye çıkacağız, çok gecikmeyiz. Yemeğe beklemeyin bizi."

"Tamam. Kardeşine göz kulak ol. Çok gecikmeyin."

"Tamam."

𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin