-Yazar anlatımı-
Neo City Lisesi yıl sonu balosu haftası
"Ay çok heyecanlı!"
Huiyin zıplayarak konuştuğunda Chohee de ellerini birbirine vurarak alkışladı.
"Çok eğleneceğiz! Bu arada, yıl sonu balolarına 9ları almamaları çok saçma değil mi ya? Bizi almamışlardı, sebep falan da yok..."
"Amaan boşver. Bu sene gideceğiz zaten. Jeno çift kıyafetleri giyelim dedi~~~"
"Öyle mi..? Jungwoo bana daha hiçbir şey söylemedi, beyefendi sürpriz yapacakmış."
Flashback
8 ay önce
"Cho, konuşmamız lazım.""Jungwoo ne yüzünü görmek ne de sesini duymak istiyorum, o yüzden lütfen git başımdan."
Jungwoo oflayıp Chohee'nin önüne geçmişti ve durmasını sağlamıştı.
"Beni dinlesen her şeyi anlatacağım sana. Ama o keçi inadın tutunca tam tutuyor."
"Çekil önümden."
Chohee Jungwoo'yu ittirdiğinde yerinden bile oynamamıştı.
"Bak, senin bizi gördüğün gün ben Yaeun'a karşılık falan vermedim. Yanlış görmüşsün, ittirmeye çalışıyordum. Sonra sana söylemeyeyim diye beni tehdit etti."
"Seni neyle tehdit edebilir ki?"
"Taeyong hyung ve Yoonoh hyungun çıktığını söylemekle tehdit etti. Renjun ses kaydını gruba attığında Jeno'nun telefonundan kendine atmış."
Chohee başını sallayıp biraz düşündükten sonra tekrar Jungwoo'ya döndü.
"Peki şimdi neden söylüyorsun?"
"Ses kaydını telefonundan sildirdim. Diğerlerine de silmelerini söyledim."
"Anladım."
Jungwoo gözlerini kapatıp kafasını toparladı.
"Özür dilerim Cho, her şey için."
Jungwoo Chohee'ye sarıldığında koridordaki herkes onlara baktı. Chohee de Jungwoo'ya sarıldı.
"Ben de özür dilerim, abim seni dövdüğü için yani... Attığım tripler konusunda hâlâ haklıyım bence."
"Haklısın güzelim."
Chohee, Jungwoo'nun kollarından kurtulup gülümsedi.
"Tekrar söylesene"
Jungwoo gülüp başını yana eğdi.
"Güzelim."
"Ay ağzını yerim senin, tekrar söyle."
"Güzelim~"
Mark öğürüp aralarına girdi.
"Vıcık vıcıksınız. İğrenç insanl-bir dakika ya? Siz kavgalı değil miydiniz lan?"
"Barıştık."
"İyi bari. Bu salak her gün beni arayıp ağlayarak 'Markeu beni güzelce dövsene' demeyecek. Neyse banane ya. Gidiyorum ben. Donghyuck'la film izleyeceğiz. Hastayım diyip izin alayım da evi hazırlayayım."
Chohee gözlerini büyütüp Mark'a baktı.
"Donghyuck'la çıkıyor musunuz?"
"Jungwoo, sen fosil mi seviyorsun? Hem nesli tükenmişti bunların. Hangi yılın dinozoru bu?"
"Kes sesini. Ben depresyondan okulla ilgileniyorum sanki. Her neyse. İyi eğlenceler, yürü git gözüm görmesin."
Mark gülüp gidince Jungwoo Chohee'ye döndü. Ve sırıttı.
"Ne depresyonu?"
"Sanane be."
"Benim özlemimden depresyona mı girdin~?"
"Niye? Depresyonda oluşum mutlu mu etti? İstersen yine ayrılalım hazır tam barışmamışken. Bari depresyonumun tadını çıkarayım."
Chohee gidecekken Jungwoo kolunu tutup sarıldı.
"Şakaydı."
"Aman boşver. Derse gitmem lazım. Görüşürüz sonra."
"Görüşürüz."
Flashback end
"Offff, çok heyecanlı ya!"
___
Teneffüs olup herkes dışarı çıktığında Yoonoh Taeyong'un yanına gitti.
"Bir şey sorabilir miyim?"
Taeyong gülüp başını salladı.
"Sordun ya işte."
Yoonoh gözlerini devirip öğretmenler masasına ellerini koydu ve Taeyong'a baktı.
"Hahaha. Komik."
"Sor hadi."
"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?"
"Ne?"
Taeyong gözlerini büyütüp ayağa kalktı.
"Yoonoh kafan yerinde mi? Oraya birlikte gidemeyiz."
"Olmaz mı?"
Taeyong kafasını iki yana sallayarak reddetti.
"Hayır tabiki."
"Evet evet. Gideriz. Ben gideyim öyleyse, acıktım. Bir şey istiyor musun?"
"İstiyorum. Yıl sonu balosuna gitmemeyi mesela."
"Olmaz öyle şey canım. Gideceğiz. Hem ben mezun olacağım. Götüreceksin beni."
"Of tamam git de yemek ye."
Yoonoh başını sallayıp ellerini masadan çekti.
"Görüşürüz, seni seviyorum."
"Ben de seni Jae."
___
Hepinize meraba arkdşlar kanalıma hoşg-her neyse. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Sizi çoookkk seviyorum 🤧❤️
03.08.20
15.23
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox