-Yazar anlatımı-
Neo City Lisesi
-Yıl sonu balosu-
"Şunu pistten alın lütfen... Nolur..."
Chittaphon konuştuğunda Johnny pistte Chohee'ye çiftleşme dansı(?) gibi bir şey öğretmekle meşguldü.
"Evet Cho aynen böyle, kafanı öne geriye yapacaksın el ve ayaklarını da aynı şekilde senkronize olarak ileri geri yapacaksın."
Chohee Johnny'nin dediğini yaptıktan sonra onay bekliyor gibi baktı. Johnny de başını salladı.
"Aynen, güzel"
"Chohee Youngho hyunga uymana inanamıyorum. Manyak o..."
Jungwoo konuştuğunda Chohee sırıtıp Jungwoo'ya döndü.
"Hâlâ öğrenemediğin bir şey var Woo, ben daha manyağım!"
Tam o sırada şarkı değişti ve ortam bar havasına büründü.
"Dans et."
Chohee Jungwoo'nun kollarını tuttu ve oynatmaya başladı. Bir süre sonra Jungwoo kendini kaybetip deli gibi dans etmeye başladı.
"Iıı, Taeyong şey... Şunları alsak mı oradan?"
Taeyong onayladı ve ikisi kalkıp piste doğru ilerlediler. Şarkının bir anda değişip duygusallaşması biraz şovdu sanki?
Chohee Jungwoo'ya elini uzatıp göz kırptı.
"Bu dansı bana lütfeder misin Zeus?"
Jungwoo gülüp Chohee'nin elini tuttu ve boşta kalan elini de beline koydu.
"Edermişim galiba."
Taeyong ve Yoonoh ikiliyi bulamayıp pistin ortasında kaldıklarını fark etmişlerdi.
"Ne yapalım dans edeceğiz artık."
Yoonoh fırsattan istifade Taeyong'la dans etmeye başladı.
"Cho, yine bir şey başardık."
Chohee Jungwoo'nun baktığı yere bakıp güldü.
"Tabi lan ne sandın."
___
Sona yaklaşıyoruz ✌🏿😔05.08.20
15.30
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox