Bugün 127'ımızın yıl dönümü. Bu güzel güne ithafen atıyorum bu bölümü. İyi okumalar!
Hera🍷
___
"Doydum."
"Zahmet olacak. Daha beni ye istersen. Hadi kalk. Dersim var John."
"Tamam tamam. Gidelim."
Hesabı ödeyip okulun yanındaki kafeden çıkarak okula geri döndük. Youngho öğretmenler odasına doğru giderken ben de derse girmiştim.
"Oturun çocuklar."
"Bay Lee, Yoonoh hakkındaki dedikoduları duydunuz mu?"
"Hyuck? Ne dedikodusundan bahsediyorsun?"
"Yoonoh sizden hoşlanıyormuş."
Sınıfta oluşan uğultuya karşılık elimi sertçe masaya vurup susmalarını sağladım.
"Olabilir? Böyle bir şey olsa bile bu onun suçu değil ve sizi ilgilendirmiyor Donghyuck. Şimdi herkes sesini kesiyor ve derse başlıyorum."
Ben arkamı döndüğümde tekrar başlayan uğultuyla geri döndüm. Ben ders anlatırken ses çıkarılmasından hoşlanmıyordum.
"Eğer blok ders istemiyorsanız kesin sesinizi."
Anında sessizleşen sınıfla memnun bir gülümseme yerleşti yüzüme.
"Uslu çocuklar."
...
Jung Yoonoh
Yorgun bir şekilde evde yatıyorken Mark'ın aramasıyla telefonu elime aldım.
"Efendim."
"Sana da selam Yoonoh."
"Ne var Mark?"
"Okulda senin Bay Lee'yi sevdiğine dair dedikodular dolaşıyor. Söylesene ne yok ki?"
"Ne? Kim yaymış? Nasıl yaymış? Bay Lee ne düşünüyor?"
"Bay Lee ne düşünüyor bilmiyorum ama... Sen sıçtın."
___
Bu kısa bir bölümdü çünkü normalde bugün bölüm atmayacaktım lâkin aklıma bugün 127'ımızın yıl dönümü olduğu geldi. Bu yüzden yazdım. Umarım beğenirsiniz. Oy vererek ve yorum yaparak bana destek olabilirsiniz. İyi akşamlar.0
7.07.20
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox