07

638 48 63
                                    

Jung Yoonoh

Chohee gittiğinde Jungwoo bana baktı bir süre.

"Ben de gidebilir miyim onunla?"

Sıkıntıyla nefesimi verdim ve Jungwoo'ya döndüm.

"Git. Hatta sana bir şeyler içmeyi de teklif eder, evde tek kalmayı sevmiyor. Bildiğin kafe varsa götür onu. Teklif etmezse sen et. Ben de evde yalnız kalmasını istemiyorum."

"Jungwoo'ya güvenebilirsin."

Bay Lee konuşunca biraz daha içim rahatlamıştı.

"Hyung, ben onu kafeye götürünce size yazarım. Hatta biraz daha takılırız onunla. Sen döneceğinde yazarsın eve de bırakırım."

"Tamam. Teşekkür ederim."

Jungwoo, Chohee'nin peşinden gittiğinde onları yokuşu çıkana kadar izledim. Cho, Jungwoo'yu fark etmiş olacak ki arkasını döndü. Bir şeyler konuştuktan sonra tekrar ilerlemeye başladılar. Biraz sonra tekrar durup sonra yine yürümeye başladılar ve yokuştan aşağıya doğru inip gözden kayboldular. Ondan sonra ben de önüme döndüm. Ardından sabahtan beri aklıöda olan soruyu Bay Lee'ye sordum.

"Bay Lee? Bay Leechai ve Bay Seo çıkıyor mu?"

"Nereden anladın? Çok belli ediyorlar değil mi?"

Diyip güldüğünde olumsuz anlamda başımı salladım.

"Chohee söyledi. Ama evet, belli ediyorlar."

"Cho, bu aralar nasıl? Yani okulda biraz değişmiş gibi geldi de."

"Klasik yeni lise öğrencisi, bulaşan çok oluyor... O da biraz sert davranarak savunma mekanizması oluşturuyor kendince."

"Güzel."

Biraz yüzüp oyalandık. Ardından Bay Lee oluşan sessizliği bozdu.

"Akşam bir şeyler içmeyi düşünüyoruz. Woo reşit değil ama o da gelecek. Alkol içirmiyorum zaten. İstersen Chohee'yi alıp gelebilirsin."

"Bilmiyorum... Annemler bugün evde olmayacaklar. Aslında bizde Cho'yla ne yapsak diye düşünüyorduk. İsterseniz siz bize gelebilirsiniz, içecekleri arıştırmalıkları alıp sohbet ederiz."

"Bana uyar. John! Baksana bi' buraya!"

"Efendim."

"Akşam Yoonoh ve Chohee yalnızlarmış. Onlara gidelim mi? Muhabbet falan ederiz."

"Olur. Ten?"

"Bana da uyar."

"Aman bana sormayın zaten."

Bay Lee kıkırdayıp kulağıma yaklaştı.

"Nasıl matematik öğretmeni olabildi bu..."

"Öyle demeyin... Çok güzel anlatıyor..."

"Cidden mi? Hiç dinlemedim derslerini."

"Okıldaki en harika matematik öğretmeni. Konuları bir tek Bay Nakamoto anlatınca anlayabiliyorum... Chohee'de öyle."

"Çok ilginç... En sevdiğin kimyacı kim? Ben miyim yoksa Taeil hyung mu?"

"Iıı... Bay Lee bu soru saçma oldu bence. Cevap belli çünkü."

"Taeil hyung mu!? Beni sevmiyor musun!?"

"Bay Lee eğer sizi sevmesem şuan bu şekilde öğretmenlerimin dedikodusunu yapıyor olmazdık galiba..."

İkimizde kıkırdayıp bir süre daha konuştuk. O sırada Bay Lee'ye mesaj geldi.

"Jungwoo yazdı. Chohee'yle birlikte milkshake içiyorlarmış."

"Öyle mi? Umarım yine çilekli içmemiştir."

"Alerjisi mi var?"

"Hayır. Günde 4 bardak falan çilekli süt ya da milkshake içiyor."

"Çok değil mi ya?"

"Nasıl içiyor o kadar çok bilmiyorum ama, içiyor işte..."

Ardından tekrar önümüze döndük. Biraz daha oturacak sonra Chohee'ye söyleyip ona evi toplattıracaktım. Dağınıktı çünkü.

___
Bugünlük son olsun. Yarın yine 3 bölüm atmaya çalışacağım. İyi geceler! 💚

10.07.20
00:48
Hera🍷

𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin