-Yazar anlatımı-
Yoonoh eve geldiğinde oturma odasına baktı. Kimse yoktu, annesi ve babası muhtemelen odalarındaydılar. Kardeşi de kendi odasındaydı.
"Ben geldim!"
"Hoşgeldin yakışıklım. Maçın nasıldı?"
Annesinin sessizce konuşmasına ve babasının konuşmamasına bakılırsa, babası uyumuştu.
"Güzeldi annecim. 39-27 aldık."
"Aferin oğluma. Ben uyuyorum. Sende gecikmeden uyu tamam mı yakışıklım? İyi geceler."
"Tamam kraliçem iyi geceler."
Çantasını odasına bırakıp kardeşine bakmak için onun odasına gidip sessizce kapısını açtı. Kulaklıkla bir şeyler izleyen kardeşi koridordan gelen ışığı fark edip kafasını kaldırdı ve abisini görünce kulaklığıyla telefonunu yatağa fırlatıp kalkıp koşarak abisine sarılmaya çalıştı.
"Terliyim güzelim."
"Terlisin diye sarılamaz mıyım yani?"
Gülüp kardeşini hafifçe kendinden uzaklaştırdı.
"Duş alıp üzerimi değiştireyim, öyle sarılırsın."
"Tamam ama gecikme. Dizim bitiyor son bölüm bu. Gecikirsen uyurum."
"Peki peki."
Kardeşinin odasından çıkıp bayoya gitti, duş aldı, üzerini giyinip saçlarını taradı, yüzüne kremini sürdü -bunlar yaklaşık 20 dakikasını aldı.- ve tekrar kardeşinin odasına gidip uyumuş olma ihtimaline karşı, büyük bir çabayla ses çıkartmadan kapıyı açıp içeri girdi. Uyumamış tabiki. Saat daha 10. Uyur mu hiç. Kardeşinin yatağına gidip yanına oturdu.
"Sarılabilirsin."
Kardeşi hafifçe yattığı yerden doğrulup kollarını abisinin boynuna doladı.
"Sen parfümünü mü değiştirdin?"
Yoonoh da kollarını kardeşinin beline sarmıştı.
"Evet, hoşuna gitmedi mi?"
"Hayır çok güzel kokuyor."
Bir süre sessizce sarıldılar. Sonra abisi kalkacakken kolunu tutup sessizliği bozan Chohee oldu.
"Ben uyuyana kadar yanımda kalır mısın?"
"Kalırım."
Chohee yastığa kafasını koyup biraz dönüp durdu ve sonra uyudu. Yoonoh da onun uyduğuna emin olup odasına gitti ve o da uyudu.
___
Günün ilk bölümü.
Oy verip yorum yapmayı unutmayın🍓25.07.20
14.19
Hera🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈
Fanfiction"Bay Lee yıl sonu balosuna benimle gelir misiniz?" "Ne?" Start:07.07.20 Finish:08.08.20 ©jungwiox