-Special- Sisters And Brothers

249 16 40
                                    

-Hera'dan kardeşler özel(Huiyin+Renjun
Yoonoh+Chohee Jungwoo+Taeyong)-

-2007-

"Anne abim saçımı çekiyor!"

Chohee annesine ağlayarak seslendiğinde Yoonoh saçını bırakıp kardeşine baktı, ağladığını fark etmemişti. Annesi mutfakta yemek yapıyordu ve hemen içeri gelmişti ama tam kapıdan girdiği sırada Yoonoh'un ağlayan kardeşine sarıldığını görmüş ve duraksayıp onları izlemeye başlamıştı.

"Cho, ağlıyor musun? Özür dilerim, sadece odamı dağıtmana kızmıştım... Özür dilerim. Lütfen ağlama..."

Chohee abisi ona sarıldığında çoktan kollarını abisine sarmıştı bile. Ayrıldıklarında elinin tersiyle gözlerini silip başını eğdi.

"Ben de özür dilerim abi, odanı dağıtmamalıydım."

Kapıda duran anneleri onları izlerken gülümsemiş sonra mutfağa geri dönüp işlerini yapmaya devam etmişti.

-2012-

"Harçlığını bize vermek ister misin küçük kız?"

Huiyin titreyerek elini cebine attığı sırada arkadan birileri gelip önündeki liselileri dövmeye başlamışlardı. Junglar ve ikizi Renjun.

"Hui, sen iyi misin?"

Huiyin Chohee'ye sarılıp güldü.

"İyiyim, sen iyi misin?"

"Evet iyiyim."

Renjun telaşla gelip Huiyin'i kontrol etmişti.

"Aman tanrım, Huiyin beni çok korkuttun!"

Huiyin, kardeşinin telaşlı haline gülüp elini omzuna attı.

"Sen varken bana hiçbir şey olmaz aslanım!"

Yoonoh, Chohee'ye bakıp göz kırptı.

"Abin nasıl dövüyor ama."

Chohee ise gülmüştü ve onu okuldan almak için gelmiş olan abisinin koluna vurmuştu. Ardından dördü birlikte okuldan çıkmışlardı.

-2017-

"Mezun oluyoruz Huiyin..."

Chohee mezuniyet balosundaki insanlara baktı. Huiyin ise arkadaşına dönüp titreyen sesiyle konuştu.

"Sanırım ağlayacağım..."

İkisi birbirine sarılıp ağlıyorken Renjun pistte sevgilisi Yukhei'yle dans ediyordu.

"Ben mezun oluyorum Yukhei, sence hangi üniversiteye gireceğim?"

Yukhei, sevgilisinin belindeki  elini yüzüne çıkarıp yanağını okşadı.

"Boşver güzelim, anın tadını çıkar."

Jeno bir kaç arkadaşıyla konuşurken arada bir Huiyin'i kontrol etmeyi de ihmal etmiyordu.

Jungwoo ise Chohee'yi Huiyin'in yanına götürdükten sonra kendisi de Taeyong'un yanına gitmişti.

"Hyung,"

Bir an için 5 yıldır geçirdikleri her anı gözlerinin önünden geçmişti.

"Sana çok yük oldum, değil mi?"

Taeyong ve Yoonoh gözlerini Jungwoo'ya odaklamışlardı.

"Saçmalama Woo, sen benim kardeşimsin. Kardeşler birbirlerine yük olmazlar. Hele ki yavru köpek olanlar hiç olmazlar."

Jungwoo, Taeyong'un dediğine güldüğünde Taeyong da gülüp onun saçlarını okşamıştı.

Yoonoh ise Taeyong'un gülerkenki güzelliğine o kadar çok kapılmıştı ki, etrafta olan hiç bir şeyi görmüyor ve duymuyordu.

Herkes bir süre daha kendi halinde takılmıştı, dans etmiş, atıştırmalıklardan yemiş, alt sınıfların mezun olan 12lere hazırladıkları hediyeler ve etkinliklerle eğlenmişlerdi.

-2021-

Chohee, üniversite son sınıftaydı ve Jungwoo üniversiteden yeni mezun olmuştu. Taeyong ve Yoonoh bir kız çocuk evlat edinmişlerdi, ismini Taeyeon koymuşlardı. Yuta ve Sicheng evlendikten sonra Japonya'ya taşınmışlardı, ama hâlâ tatillerde Kore'ye geliyorlardı ve hiç iletişimi koparmamışlardı. Johnny ve Chittaphon Dünya turu yapıyorlardı. Şuan Paris'teydiler. Huiyin ve Jeno hâlâ birbirlerini sinir etmeyi çok seviyorlardı. Yukhei ve Renjun de aynı şekilde tabi.

Bir kaç sene sonra herkes kendi hayatını kurmuştu ama hayatları birbirlerinden farklı olsa da, kardeşler hâlâ kardeşti.

Anlayacağınız bu hikayenin sonu güzel bitmişti, Disney filmleri gibi.

SON

___
Özel bölüm isteyen olmamıştı ama ben ve benim paşa gönlüm yazmak istedik, hepinize iyi geceler. Bu gerçek bir sondu.

08.10.20
00.59
Hera🍷

🎉 𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈 hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin