33

345 28 38
                                    

-Yazar anlatımı-

"Günaydın Yuta hyung."

"Günaydın Winwin."

Sicheng öğretmenler odasına girip Yuta'ya selam verdikten sonra oturdu.

"Hyung bana neden Winwin diyorsun?"

"Bilmem, hoşuma gidiyor."

"Anladım..."

Sicheng biraz etrafa bakıp kimsenin olmadığından emin oldu, kısa süren sessizliği bozdu.

"Hyung sana söylemem gereken bir şey var. Ama söylersem arkadaşlığımızı bozmaktan çok korkuyorum."

"Söyle çabuk, merak ederim."

Sicheng Yuta'ya gülüp elleriyle oynadı ve cesaretini toplamaya çalıştı.

"Hyung, ben seni seviyorum."

"Evet Sicheng ben de seni seviyorum ama-bir dakika ne?"

"Seni seviyorum."

"Çüş. Kalp krizi geçirip öleyim diye yapıyorsun değil mi?"

Yuta şok olduğundan dolayı bir süre kendine gelemedi. Kendine geldiğinde söylediği ilk şey Sicheng'in yüzünde kocaman bir gülümsemeyle üzerine atlamasına sebep oldu.

"Dong Sicheng, senden ilk geldiğin günden beri hoşlanıyorum. Benimle çıkar mısın?"

"Evet Hyung! Eve-"

"Al işte, etraf gay kaynıyor okula bak."

İçeri giren Taeil gülerek konuştu.

"Hyung sen de gay değil misin?"

"Evet ama konumuz bu değil. Siz devam edin gidiyorum ben."

Kapıyı kapatıp geri çıktı ve arkasında gülüşen şirin bir yuwin bıraktı...

Bu hikayenin sonunu merak ediyorsanız eğer, sonu yok. Çünkü onlar evlendiler ve ebediyen birbirlerini sevmeye yemin ettiler, Yuta'nın prensipleri arasında yeminleri bozmamak da vardı... Bir elma gibi, daldan düşüp tohumlarından ağaç oluşturdular, köklü bir ağaç....

___

Yuwin special yazdım size. Hadi yine iyisiniz 🤩

31.07.20
00.10
Hera🍷

𝑻𝒉𝒆 𝟕𝒕𝒉 𝑺𝒆𝒏𝒔𝒆🍷𝑱𝒂𝒆𝒚𝒐𝒏𝒈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin