"Ne bakıyorsunuz? Kalksana."
"Tamam"
Dedi ve arabaya bindik, arabayı sürerken ona baktım
"Şarkıları yazmaya daha başlamadın mı?"
"Başladım"
"Göz atabilirim o halde"
"Hayır, ben bitirene kadar olmaz"
"Peki, çabuk ol o halde"
Şirkete geldiğimizde direkt toplantı odasına gittim ve baş masama oturdum
"Bu Elyas Yel, bu 'çok ünlü bestekarımız'"
"Memnun oldum"
"Sormak istediklerinizi ve istediğiniz türleri söyleyin, Elyas sen de not al"
"Yaaa ben daha çok pop takılmayı seviyorum biliyor musun? Öyle şarkılar olsun benimkiler"
"Sipariş vermiyorsunuz hanımefendi, ben istediğimi yazarım yalnızca genelde size çoğunlukla vermem için söyleyeceksiniz."
Eda kızardı ve göz devirip önüne döndü
"Şey, bana daha hüzünlü verir misiniz?"
"Tabii, isminiz neydi?"
"Elçin Altın"
"Tamamdır"
Herkes isteyeceklerini bitirince kalktım
"O halde dağılabiliriz"
"Elyas bey ile bir tanışma yemeği yemeyecek miyiz?"
"Ne zaman birisi şirkete geldi diye tanışma yemeği yediğimizi gördün sen? Çalışanlar gelir ve gider kanun budur, çok yemek istiyorsanız buyrun gidip yiyin."
***
(Elyas)Sinirle ve klasik ifadesiz yüzüyle çekip gidince onu biraz daha gıcık edebileceğimi düşünüp odasına girdim ve rahatça oturup ona baktım
"Sen ne tür şarkılar seversin? Gördüğüm kadarıyla şarkı söylüyorsun."
"Bana şarkı yazmanı gerektirecek bir durum yok."
"Yok zaten yazmam da, yalnızca bu değişik gizemli tavırları merak ettim"
"Fazla merak iyi değildir Elyas bey, ayrıca bundan kimseye bahsetmezseniz sevinirim."
"Tabii bahsetmem"
Kalkıp çıkarken seslendim
"Misafirinizi bırakıp çekip gidiyor musunuz?"
"Resim yapmaya gidiyorum, sizden izin mi almalıydım? Ayrıca siz benim misafirim değil çalışanımsınız unutmazsanız sevinirim"
Güldüm ve sordum
"Resim mi?"
Anında ifadesiz suratıyla baktı ve tek kaşı havaya kalktı
"Demek algılama probleminiz de var Elyas bey, bir sorun mu vardı?"
"Hiç, yalnızca resimlerinizi merak ettim"
"fazla merak iyi değil demiştim oysa ki. Sizi alakadar eden bir durum yok, iyi günler Elyas bey"
Asker adımları ve topuklu ayakkabısının sesiyle kapıyı kapatıp gitti
Güldüm ve kalkıp çıktım, onu sinir etmek acayip hoştu, zaten her daim ifadesiz ve sert bir surata sahip en azından sinirlenince suratında bir mimik falan oluyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULMAM LAZIM
Novela JuvenilÖğrendiğim çok şey oldu 27 yıl boyunca, mesela insanlara güvenmemeyi öğrendim, hayatın ne kadar acıtabileceğini öğrendim, ayakta durmayı öğrendim bir de.. duygusuzluğu öğrendim.. Öğrenemediğim de çok şey oldu, mesela hiç yıldızlara hayallerimi asama...