Çoğu zaman bir kuş olmak istedik değil mi?
Belki de bu küçük serçe böyle düşünmüyordur..
Zavallı küçük serçe... o denli yalnız ve korkmuş ki, tir tir titriyor çoğu zaman.
Çünkü hiç birimizin alışık olmadığı bir korku vardı onda oysa bu korku hepimizin alışık olduğu bir şeydi aynı zamanda, ölüm... arkasından kovalayan pek çok katil vardı onun, ne için? Sırf zevk... küçük serçe çok korkuyordu, minik bedeni bu heyecan ve korkuya dayanamıyordu belki de. Her zamanki gibi ağaçların birinde saklanmış geçen bir çift gördü, bu kalabalığın içinde o batmıştı gözüne. İnce, turuncu saçlı, asker adımlı bir kız baktı ona. Bir bakışta görmüştü küçük serçe şaşırdı ama korkmadı bu sefer, bakıştılar bir süre. Ardından kaybolup gitti kadın serçe içinden geçirdi o an"Bu kadın da benim gibi yalnız mıydı? Ya da korkmuş?.."
Bir süre sonra geri geldi ağacın önüne ıslatılmış buğday koyup gitti, serçe duygulandı o an
"Birisi beni mi düşünmüştü yoksa?.. ilk defa.."
***"Öldüreceğim hepsini"
"Yavrum söylesene ne olmuş?"
"Al bak"
Deyip elime tutuşturdu telefonu
*SON DAKİKA!
SON ZAMANLARDA GÜNDEMDE OLAN ELYAS YEL VE KUMSAL DURU KARACA BİR EVLAT MI EDİNDİ? MEDYADAN GİZLİ EVLENDİLER Mİ? HABER İÇİN AŞAĞI İNİNBilindiği gibi uzun süredir gündemde olan Kumsal Duru Karaca ve Elyas Yel çifti bir süre önce sevgili olduklarını belli etmişlerdi, peki son çekilen fotoğraflar akıllarda soru işareti bıraktırmadı mı?
Çoğu ünlünün yaptığı gibi gizle evlenip çocuk bile evlat edindikleri düşünülen çiftimiz bu konuyla ilgili bir yorumda bulunacak mı?
Eğer tahminlerimiz yanlışsa bu çocuk kimin? Tahminlerinizi yorumlara yazabilirsiniz! Fotoğrafları görmek içi-*
Oflayarak masaya koydum telefonu yemekler gelince Gece'ye döndüm
"Hadi ye balım"
"Tamam"
"Ne yapacağız?"
"Açıklama konusunda mı? Bilmem kapının önüne dizilmişlerdir"
"Hay Allahım element uyduruyorlar bir taraflarından varya"
"Sakin ol, alıştım artık"
"Fotoğraf paylaşalım"
"Neden?"
"gizleyecek bir şeyimiz olmadığı anlaşılsın"
"Tamam yaparız"
"Yemeğini ye hadi"
"İştahım kaçtı inan"
"Ye dedim işte"
"Cidden istemiyorum hiç rahat değilim gidip evden söyleyelim bari"
"Peki madem güzelim"
Bir süre bakıştık Elyas'la sanki konuşmadan anlaşır gibi
"Arka kapıdan çıkalım"
"Sarmışlardır orayı da öğrendiler artık"
"Çıkalım o zaman direkt"
"Bence de"
Gece'ye döndüm
"Balım bak şimdi, biz çıkarken çok kalabalık olacak korkma olur mu?"
"Tamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULMAM LAZIM
Fiksi RemajaÖğrendiğim çok şey oldu 27 yıl boyunca, mesela insanlara güvenmemeyi öğrendim, hayatın ne kadar acıtabileceğini öğrendim, ayakta durmayı öğrendim bir de.. duygusuzluğu öğrendim.. Öğrenemediğim de çok şey oldu, mesela hiç yıldızlara hayallerimi asama...