Bölüm 23

29 2 0
                                    

Kafayı yemenin eşiğinde değildim artık... kafayı yemiştim, saatlerdir her yerde bir kadını arıyorum, hala yok, beynimde sesler yankılanmaya devam ediyor, polise gittik ilk başta 24 saat olması gerektiğini söyleseler de amcasının durumunu anlatınca onlar da bizimle arıyordu ama yoktu hala, ne yapacağım ben? Hepsi benim suçum! Koruyamadım onu...

"Elyas yeter! Yedin bitirdin kendini, bulacağız sen suçun değildi"

"Nasıl benim suçum değil abi, kızı aldılar göz göre göre götürdüler nasıl benim suçum değil!"

"Kumsaldan bahsediyoruz, tilki gibi kurnazdır o. Kimseye kendini yedirmez merak etme sen"

"Kumsal'ın da gücünün bir sınırı var, annesinin önünde böyleyse amcasının yanında nasıl olur kim bilir, nerede bu kız? NEREDE!"

"Bakmadığımız yer kalmadı, kim bilir nereye götürdü kızı"

"Yok ben delireceğim"

"Kameradan ne çıktı bu arada?"

"Birkaç adam gelmiş, hepsini indirmiş tabii Kumsal, sonra bir baktık 12 tane adam hepsi bir yürümüş kızın üstüne.. sonrası belli zaten, siyah bir kamyonetle götürmüşler..."

"Oradan kameraları takip ediyorlardır şimdi"

"Bir yere kadar takip etmişler zaten ama sonra ara sokaktan kaybetmişler"

"Elyas ben sana bir şey soracağım ama..."

"Söyle"

"O adamlarla bir daha muhattap olmayacaksın değil mi?"

"Olacağım, başka çarem yok"

"Elyas..."

"Yeter Caner"

"Peki ne diyim, ne istiyorsan onu yap"

"Meraklı olduğumdan değil, başka çarem yok"

Yaklaşık bir saat sonra eskiden her gün buralarda dolaştığım o mekana gelmiştik işte...

Depodan içeri girdim ve her zamanki odayı açtım, koltuğun başında duvara dönük oturan bana döndü ve şaşkınca sırıttı

"Vay vay vay, kimleri görüyorum böyle? Sen buralardan çıkmak için çok uğraşmamış mıydın?"

"Erhan, senden bir iyilik istemeye geldim"

"Ne oldu ciddi bir şey mi var?"

"Evet"

"Anlat dinliyorum, sen bana zamanında az iyilik yapmadın"

"Bir kızı bulmamız lazım"

"Hayırdır ne oldu?"

"Eskiden buralarda olan birisi vardı hatırlarsın Sinan Karaca"

"Hapiste değil mi o?"

"Çıkmış, kaçırdığı kadını bulmamız lazım"

Adam kollarını koyduğu masadan çekti ve arkasına yaslandı

"Sinan zeki adamdır, belki çok kolay olur belki de çok zor ama merak etme, buluruz"

"Saol Erhan, gerçekten"

"Önemli değil, ben bir haber bulursak sana haber veririm"

"İyi olur, o zaman biz kaçtık"

"Tamamdır"

Çıktık ve derin bir nefes verdim, endişeden ölecek gibi hissediyorum, boğazımda kocaman bir düğüm var...

SENİ BULMAM LAZIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin