"Ne oldu diyorum Orhan?"
"Anneniz"
Dedi be elime tableti tutuşturdu, anlamayarak ekrana bakar bakmaz sinirlerim tavan yapmıştı
*ÜNLÜ STAR MÜZİK ŞİRKETLERİ VE RAİN MARKASININ SAHİBİ KUMSAL DURU KARACANIN CEMİYET HAYATININ BİLİNEN İSİMLERİNDEN OLAN ANNESİ KUMRAY KARACA GAYRİMEŞRU ÜVEY OĞLUNA TEHTİTLER SAVURDU!!
VİDEOYU GÖRMEK İÇİN YOUTUBE HESA-*
Daha fazla okuyamadan kapattım ve videoyu açtım
"Bana bak, bırakacaksın bu işi! Ben buraya gelmek için çok çabaladım"
"Kızın da sen de aynı şeyleri söylüyorsunuz, inandırıcılığını kaybetmeye başladı doğrusu"
"Bana bak çocuk, eğer baban seni isteseydi sizi seçerdi bizi değil! İstenmeyensin zaten öyle kal!"
"Benim de hakkım var!"
"Hakkın falan yok! İstenmeyensin sen, sonsuza kadar öyle kalmalısın! Eğer devam edersen her şeyini elinden alırım! Duydun mu beni?"
"Dene o halde.... ANNECİĞİM"
Kapattım ve koltuğa fırlattım tableti sinirle... dalga geçiyor bu kadın benimle
Sinirle ayağa fırladım
"Kumsal"
"Bu kadın benim hayatımı karartıp durmak zorunda mı! Orhan! Çabuk hisseleri kontrol altına al, durmadan kontrol et, düşerse haberim olsun. 2 hafta sonra hissedarlar toplantısı var, eğer hisselerde büyük düşme olursa ceo'luğu falan unuturum!"
"Tamam efendim, hemen"
"Kumsal bir sakin ol, halledeceğiz"
"Acil durum modundayım şuan Elyas, beni hiç böyle görmedin o yüzden bir süre bu halime alış"
"Tamam ama kendine zarar"
"Kendime vereceğim zararları verdim zaten ben"
"Yardım etmeme izin ver o halde"
"Tamam... şey, düşünelim. Ama benim bir telefon görüşmesi yapmam lazım o halde, Ha Elyas! İnternette şirketin sayfasına girip durmadan yorumları kontrol eder misin?"
"Tamam, açıyorum"
Annemi aradım
"Ne var Kumsal? Çabuk söyle sinirim tepemde zaten"
"Bana bak, bir kere söyleyeceğim o yüzden beni iyi dinle! Şimdiye kadar sana sesimi çıkarmadım diye ses tellerim yok sanma! Duydun mu beni? O oturduğun ev de, taktığın mücevherler de benim! Ortalığa geçip ota b*ka benim emeğim demeye benzemez! Bak aklını başına topla, saçma sapan haraketler yapma, işim için her şeyi yapabileceğimi biliyorsun. Bir anda ortada kalırsın haberin olsun."
Telefonu kapatıp koltuğa atınca Elyas'ın bakışlarını görünce gözlerimi kaçırdım
"Annene karşı dik durduğunu görmek gözlerimi yaşarttı.."
"Benim sınırlarım var Elyas, kimse aşamaz onları"
"Ben de mi?"
"Sen zaten aştığının farkında değilsin sanırım ama konumuz bu değil, bakıyor musun yorumlara?"
"Şimdilik durum pek iç açıcı değil Kumsal"
"OFFF, nerden geldi bu Allah'ın belası!"
"Tamam dur sakin, toparlayacağız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULMAM LAZIM
Teen FictionÖğrendiğim çok şey oldu 27 yıl boyunca, mesela insanlara güvenmemeyi öğrendim, hayatın ne kadar acıtabileceğini öğrendim, ayakta durmayı öğrendim bir de.. duygusuzluğu öğrendim.. Öğrenemediğim de çok şey oldu, mesela hiç yıldızlara hayallerimi asama...