"Bu evreleri geçelim isterseniz. İş hakkında ne düşünüyorsunuz? 10 bin lira?"
"Bilemiyorum Kumsal Hanım. 10 bin lira için bu tehlikeyi göze almalı mıyım?"
(Ruhum fakir olduğu için 10 bin lira aşırı fazlaymış gibi geliyor pcğxöxpdğsossğ)
"10 bin lira şimdi, 10 bin lira da iş bittiğinde. Ama eğer bir döneklik veya arkamdan iş çevirme gibi bir şey yaparsız doktor bey, beni tanıyorsunuz."
Deyip gülümsediğimde yutkundu ve kafasını salladı
"Biliyorum. Öyle olsun o halde, değiştireceğim."
"Güzel. Buyurun paranız, bildiğiniz gibi bugün alınacak tüm örnekler."
"Tamam, gözüm üstlerinde olacak"
"Umarım doktor bey. Şimdilik görüşürüz"
"İyi günler Kumsal Hanım"
Arkamı dönüp odadan çıktım sinsi gülüşümle
"Kumsal, ne işin var burada canım"
"Zerrin Hanım! Nasılsınız"
Ne işi var bu sürtüğün burada?
"İyiyim canım, hasta mısın ne yapıyorsun burada?"
"Biraz üşütmüşüm inanır mısın, hastaneye gelip bir baktırayım dedim ne olur ne olmaz insanlık hali sonuçta!"
"Yaa üzüldüm canım, özlemişim seni ya görüşemiyoruz. Bilirsin en sevdiğim arkadaşlarımdansın!"
Eminim öyleyimdir CANIM
"Zerrin, senin ne işin var burada?"
"Benim mi? Şey, bende üşütmüşüm inan"
Kollarımı önümde bağlayıp gülümsedim
"Zerrin ya bak ne diyeceğim, Oğuzhan Bey nasıllar?"
"Oğuzhan Bey?.. b-ben nereden bileyim? Evli barklı adam canım"
"İsim seçtiniz mi?"
"Anlamadım?"
"Bebeğiniz için diyorum, isim seçtiniz mi?"
"Ne bebeği Kumsal!"
"Tuvaletten çıkıyordun, çok fazla çıkman gerekiyor olmalı, beni gördüğün anda elin karnına gitti. Yani gerildin. Az önce bebek konusunu açınca da aynı şeyi yaptın. bulunduğu ortamdan memnun olmayan ya da gergin hisseden kişinin gülümsemesinde yalnızca ağız çalışır. dişler gözükmez ya da gözlerinin etrafı kırışmaz. gerçek bir gülümsemede ise tüm yüz kasları hareket halindedir; gözler kısılır, dişler görünür, gamzeler çıkar. yalan söyleyen kişinin elleri açık pozisyonda değildir ve ellerini, yalanı ağzından kaçmasın istercesine yumruk yapma eğilimindedir. Daha fazla çok ayrıntı vermek isterdim ama hepsini aklında tutabileceğine inanmıyorum"
"Ne istiyorsun?"
"Sence senden bir şey istememe gerek var mı? Seni germek hoşuma gitti diyelim"
Dedim göz kırpıp ardından gülümsedim tam gidecekken durdurdu
"Kumsal"
"Dinliyorum"
"En azından senin gibi belgeli ve kanıtlı bir sosyopat değilim ha?"
Gülümsediğinde gülümsedim
"Antisosyal Kişilik Bozukluğu, halk arasında "sosyopat" diye tarif edilen kişilerin gösterdikleri davranış bozukluklarıyla tanımlanabilen bir kişilik bozukluğudur. Bir bireyin 15 yaşından itibaren sürdürdüğü, başkalarının haklarını yok sayma ve başkalarının haklarına saldırma şeklinde gelişen kişilik bozukluğudur. Suça ve tutuklanmaya yönelik davranışları devam ettirme, yasalara ve toplum kurallarına başkaldırı, zevk için veya kendi çıkarı için huzur bozma, saldırganlık, sorumsuzluk, vicdan duygusunun yokluğu, yetersizliği, başkalarına zarar vererek zevk aldığında dahi kendini haklı çıkaracak bir model oluşturma şeklinde gelişen bir bozukluktur. Bu kişiler gergin, huzursuz, öfkeli, umursamaz, acımasız, bencil ve sadistiktik. Başkalarına zarar verirler"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULMAM LAZIM
Novela JuvenilÖğrendiğim çok şey oldu 27 yıl boyunca, mesela insanlara güvenmemeyi öğrendim, hayatın ne kadar acıtabileceğini öğrendim, ayakta durmayı öğrendim bir de.. duygusuzluğu öğrendim.. Öğrenemediğim de çok şey oldu, mesela hiç yıldızlara hayallerimi asama...