"Türkçe isim yok mu"
"Yok, Moon'a merhaba de"
Gülümsedi ve kafasını okşadı
"Merhaba Moon"
Ardından arabayı çalıştırdı ve eve doğru sürmeye başladı
Eve geldiğimizde veterinerin verdiği köpek şampuanını kaptığım gibi banyoya daldım, Elyas sadece kapıda durup bizi izliyordu
"Şimdi seni yıkayacağım tamam mı?"
"Kumsal daha yeni hastaneden çıktın, dinlenmen gerekiyor sen ne yapıyorsun."
"Tamam yıkadıktan sonra dinleneceğim"
Köpeğin titrediğini gördükçe içim gidiyordu, olabildiğince narin bir şekilde yıkamaya çalışıyordum...
Yıkadıktan sonra Elyas elindeki havluyla sıkıca sardı onu, kuruladık ve yatağıma yatırmasını söyleyip bende duşa girdim..
Duştan çıkınca Elyas odaya girdi,
"Ben yemek hazırlayacağım tamam mı? Sen burada yat ve kumsal, kalkma!"
"Tamam git ya"
Odadan çıktığında Moon'la oynamaya başladım, gülümserken bir anda sıkıca sarıldım. Kahverengi kıvırcık tüyleriyle çok da tatlıydı
Çalan telefona uzandım ve açtım
"Efendim?"
"İyi günler Kumsal Hanım"
"Kimsiniz?"
"Numaramı değiştirdim de kusura bakmayın, ben muhasebe bölümünden Ayşen. şirkette hak idda eden birisine rastladım."
"Anlamadım, ne?!"
"Aile şirketinizde yüksek bir hak idda ediyormuş, avukat söyledi, dava açmaya hazırlanıyorlarmış"
"Bu ilk defa olmuyor, neden aradın beni bu yüzden?"
"Avukat ciddi olduğunu ama hala kim olduğunu çözemediğini söyledi bu yüzden bizzat size söylemek istedim, bir süredir şirkete gelmediğiniz için haber veremedim"
"Tamam Ayşen kapat, haber çıkınca bana söylersin"
"Tamam efendim"
Sıkıntıyla telefonu kapattım ve kendimi yatağa attım, bir süre tavanla bakıştım.
Çok iyi bir avukatlık şirketiyle çalışıyorduk, ciddi diyorlarsa ciddiydi... fakat kim şirkette hak iddia edebilir ki?..
İçeri dalan kişiye baktım
"Höst ulan hayvan herif"
"Kusura bakma kanka ya, iyice bir görmek istedim seni, iyisin değil mi? Yüzün bir solgun sanki"
"İyiyim iyi, siz ne yaptınız günlerdir?"
"Boş beleş adamlar ne yaparsa onu yaptık vallaha"
Gülümsedim yalnızca
"Sen iyi olduğuna emin misin?"
"İyiyim."
Ekin, Caner'e döndü
"Kardeşim iki dakika yalnız bıraksana bizi"
"Ne oldu?"
"Hiç öyle.."
"İyi Elyas zibidisi başımın etini yer şimdi çabuk olun"
"Tamam çık git lan artık Allah Allah"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ BULMAM LAZIM
Genç KurguÖğrendiğim çok şey oldu 27 yıl boyunca, mesela insanlara güvenmemeyi öğrendim, hayatın ne kadar acıtabileceğini öğrendim, ayakta durmayı öğrendim bir de.. duygusuzluğu öğrendim.. Öğrenemediğim de çok şey oldu, mesela hiç yıldızlara hayallerimi asama...